Arc.5.3

1.7K 232 20
                                    

"ရန္!"

"အြန္း ေျပာ"

"မီေန နဲ႔ ေစ့စပ္ေပးမယ့္သူက ဘယ္သူလဲ"

"တိုေရးယာ မိသားစုရဲ႕ ဆက္ခံသူ ဂြ်န္ဆင္ တိုေရးယာ သူက မီေန တက္ေနတဲ႔ေက်ာင္းကပဲ Top 1 မ်ိဳးရိုးျမင့္မို႔ မိန္းကေလးေတြက ဆြဲေဆာင္ႀကေပမယ့္ ဂြ်န္က ဘယ္သူ႕မွစိတ္မဝင္စားဘူး သူ႔မွာ အေဖပဲရွိေတာ့တာ ရိုမန္ တိုေရးယာ ရိုမန္ကလည္း အသက္ ၄၀နဲ႔ေအာင္ျမင္ေနတဲ႕ စီးပြားရွင္ပဲ မုဆိုးဖို ျဖစ္ေပမယ့္ လူႀကိဳက္မ်ားတဲ႔ႏွင္းဆီခိုင္ႀကီး ပဲ "

"ရန္ မင္း ဂြ်န္ဆင္ ကို ရေအာင္ယူ!"

"ေဘာလို႔ ယူမွာလား ငါ့လူႀကီး မဟုတ္ရင္ မယူဘူး မင္းယူေလ"

"No ငါ့မွာ ပိုင္ရွင္ရွိတယ္"

"ဟိုေန လား ဟားးဟားး"

"မသာေကာင္ ဒါနဲ႔ အဲ႔လို မိသားစုႀကီးက ဘာလို႔ မီေနနဲ႕ ေစ့စပ္ေပးတာလဲ"

"တကယ္ေတာ့ တိုေရးယာနဲ႔ပါဆူတာ ကို ေရွးလူႀကီးေတြကတည္းက ေပါင္းစပ္ေပးခ်င္တာ ငါတို႔ အေမက သူခ်စ္ႏွစ္သက္သူ ယူလိုက္ေတာ့ မေပါင္းလိုက္ရဘူး ဒါမို႔ အခု ေနာက္မ်ိဳးဆက္မွာ ေပးစားတာ"

"လူႀကီးျခင္း သေဘာတူတာေပါ့ မီေနမကေတာ့ ေပ်ာ္ေနေလာက္တယ္ "

"ပါဆူတာ မ်ိဳးရိုး စစ္မစစ္ကို စမ္းသက္တဲ႔ သလင္းေက်ာက္ရွိတယ္ တိုေရးယာ ကို ပါဆူတာက ေပးခဲ႔တာ မ်ိဳးရိုးစစ္ရင္ ေက်ာက္က လင္းထိန္လာတာ"

"ေစာက္ဆန္းႀကီး**မာယာ နင္ ဘာလာလုပ္တာလဲ"

"စိန္ေကာင္းေက်ာက္ေကာင္း ေရာင္းဝယ္ေရးမွာ ငါးပိသည္ မရႈပ္ေစခ်င္လို႔"

"မာယာ နင္ ငါ့အကိုကို မထိနဲ႔"

"ငါ့ေျခေထာက္ေအာက္မွာ အျမဲေခြေနတဲ႔ ေခြးေလးက ခုေတာ့ ေဟာင္တတ္ေနျပီေပါ့ ကီရန္"

"ခင္ဗ်ား!!!"

"မာယာ နင္!!!"
'မာယာက အိပ္ေငြ႕ပါတဲ႔ ေဆးကို တစ္ခန္းလံုးျဖန္းလိုက္သည္ သူမကေတာ့ Mask တပ္လိုက္သည္'

"လာေခၚႀကေတာ့ အိမ္အေပၚထပ္က စတိုခန္းထဲ ေသာ့ခတ္ထားလိုက္"

"ဟုတ္ကဲ႔ သူေဌးကေတာ္"

Disorderly System(ပရုတ္သုတ္ခ System)Where stories live. Discover now