"မူးလိုက္တာ !"
"ဟန္ေဆာင္မေနနဲ႔ ကီရီ သမီးကလည္း မင္းကို ထုတ္ျပခ်င္ေနတာ ဟုတ္ဘူး!"
"ဘာ ဘာလို႔လဲ ဟိုေန သမီးေလးက ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ေမြးထားရတာပါ သမီးေလးရဲ႕ေစ့စပ္ပြဲမွာေတာ့ ကီ ရွိသင့္ပါတယ္"
'ဘတ္ဘတ္က ဇာတ္လမ္းကိုမသိေပမယ့္ မူလပိုင္ရွင္ရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြကို ထုတ္ေျပာလိုက္သည္'"ကီရီ ငါေျပာတာ နားေထာင္စမ္းပါ မာယာ ရွိေနတာေလ သူက သမီးေလးရဲ႕အေမေနရာမွာရွိေနတာေလ"
"သူက မိေထြးေလ ကီ က ေမြးအေဖေလ!"
"ကီရီ ေတာ္ေတာ့ မင္းလို ဒုကၡိတ တစ္ေယာက္က သမီးေလးကို သိကၡာခ်ခ်င္တာလား မာယာကလည္း အေမအရင္းလို ေစာင့္ေရွာက္ေနတာပဲ သမီးေလးက မင္းကို မလိုေတာ့တဲ႔ထိပဲ ငါကေခၚတင္ထားတာကိုပဲေက်းဇူးတင္"
ဒုန္း**
'ဟို က တံခါးကိုပိတ္ကာ ျပန္ထြက္သြားသည္ ဝွီးခ်ဲေပၚက ေကာင္ေလးကေတာ့ နာက်ဥ္မႈေတြနဲ႔ က်န္ခဲ႔သည္'"အားးးးးနာက်ဥ္လိုက္တာ ဒီဇာတ္ေကာင္က ရင္ထဲေတာ္ေတာ္ခံစားခဲ႔ရပံုပဲ ငါ့ဆီမွာေတာင္ ခံစားခ်က္ေတြ တြယ္ကပ္ေနတာ"
'ဘတ္ဘတ္က မ်က္ရည္မ်ားက်ကာ ခံစားေနရသည္'*ပတ္ပတ္ ငါ့ကို ဇာတ္ေႀကာင္း**
"အိုးး တိတ္တိတ္ပုန္း လင္ေလးပဲေနာ္ ငါ့ကိုႀကည့္စမ္း ဘုရင္မတစ္ပါးျဖစ္ေနျပီ နင္ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ႔အရာမွန္သမ်ွ ငါရေနျပီ"
'ဘတ္ဘတ္က စကားမဆံုးေသး မာယာက ဝင္လာျပီးေျပာလိုက္သည္'"မာယာ!"
"ဟားးဟားးးးးအက်ိဳးေလးက ေဒါသထြက္ေနတာလား ငါ့ဆီ ထျပီး လာရိုက္ေလ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ နင္က က်ိဳးေနတာေလ ငါခ်စ္တဲ႔သူကို ႀကာကူရံုမက သူ႔ကေလးပါေမြးထားတယ္"
"ဟို က ကီ ကို ခ်စ္ခဲ႔တာ"
"အဟက္ တကယ္ခ်စ္ရင္ နင့္ကို ေဖးမေနမွာေလ ခုေတာ့ စြန္႔ပစ္ခံရျပီေလ "
"ဟို က နင့္ကို သူငယ္ခ်င္းလို သတ္မွတ္တာ"
"ဒါေပမယ့္ အခု ငါ့ေယာက္်ားျဖစ္ေနျပီေလ ငါက မီေန ကို အရမ္းအလိုလိုက္ေပးတယ္ ဘာလို႔လဲသိလား ငါ့ေသြးသားမပါတဲ႔ နင့္သမီးကို ငါက ဘဝပ်က္ေအာင္ထိဖ်တ္စီးပစ္မလို႔ေလ မီေနက အသံုးခ်ေကာင္းတယ္ နင့္ကို ကြ်န္ေလာက္ပဲ သေဘာထားတာ ကြ်တ္ကြ်တ္ သနားစရာ ကီရီေလးးးး "
'မာယာကပါ စိတ္ဆင္းရဲေအာင္ေျပာျပီး ျပန္ထြက္သြားသည္'
YOU ARE READING
Disorderly System(ပရုတ္သုတ္ခ System)
RomancePark Chanyeol Byun Baekhyun Chanbaek Start Date-26:3:2022