"ကြ်တ္ ကြ်တ္"
"ျဖဴလံုးေလး နိုးလာျပီလား ကိုယ္စိတ္ပူေနတာ သက္သာလား"
"ဒီမွာသူႀကီး လူႀကီးျဖစ္ျပီး မ်က္စိအားနည္းေနသလား တစ္ကိုယ္လံုး မဲေနသူကို အကဲပိုသူလို ျဖဴလံုး ျဖဴလံုး လုပ္ေနရေအာင္ ဘာလဲ ရြဲ႕တာလား"
"မဟုတ္ပါဘူးကြာ မင္းပါသာ အသားဘယ္ေလာက္မဲမဲ ကိုယ့္အတြက္ ျဖဴလံုးေလးပဲ မင္းက ဥႀသေလးလိုပဲ အသားသာမဲတာ ကိုယ့္အတြက္နွစ္လိုသာယာဖြယ္ရွိတယ္"
"ဥႀသ ဆိုတာ က်ဳပ္ေျပာစရာမလိုေအာင္ကို ခင္ဗ်ားသိေနတာပဲ သာယာဖြယ္ ျဖစ္ မျဖစ္ေတာ့ မသိေပမယ့္ နာတာဖြယ္ အျဖစ္ေတြနဲ႔ တစ္ေကာင္ထဲ ေထာင္ထဲမွာ က်ေနတဲ႔ လူတစ္ဦးလို အေဖာ္မဲ႔ေနတဲ႔ ငွက္ငယ္ေလးပါ"
"ဟုတ္တာေပါ့ေနာ္ ကိုယ့္ဘဝကလည္း ဥႀသငွက္လိုပါပဲ ျဖဴလံုးေလးရယ္ အထီးက်န္ေနရတာပါ"
"အထီးက်န္ေနတာ ခင္ဗ်ားရဲ႕ ယီး က ပ်ံေနတာ မဟုတ္လို႔ အခ်ိန္တန္ရင္ ႏြားပိန္ကန္တဲ႔အျဖစ္လို႔ လယ္ျပင္မွာ ဆင္သြားသလို ခင္ဗ်ားအတြက္ ရင္သားပိုေနတဲ႔ မိန္းမနဲ႔ေသခ်ာေပါက္ရမွာပါ"
(စကားကို လ်ွာရိုးမရွိတိုင္း ေျပာမေနနဲ႔ ယီး ေတြေကာ ရင္သား ေတြေကာ )
*ကာရံညီေအာင္ ေျပာေနရတာေလ ေရွ႕ကလူက ငါ့လင္မွန္းသိပါတယ္*
(ငါလင္မွန္းသိရင္ ဖင္တန္းျပင္ဖို႔ အခ်ိန္သင့္တာမို႔ အလိမ္ေတြမရွိတဲ႔ဘဝမွာ တစ္ညတာေလာက္ ဖာခံလိုက္ပါလားလို႔)
*ေစာက္သူေတာင္းသား*
(စတာပါ သူႀကီးက ဘတ္ဘတ္ရဲ႕ ကိုကို ေနာ္)
*ကိုကို ဆိုတာ ပိုပိုစကားေတြမို႔ ဒင္းရဲ႕ဂ်ိဳးကို ျဖဳတ္မယ့္ ငါ့ရဲ႕စိတ္ယုတ္ေတာ့ မျပင္နိုင္ဘူး*
"အား!!!!!!"
"သူႀကီးစုတ္ ယီးပါျပဳတ္သြားေအာင္ ကန္ခ်င္ေပမယ့္ ေထာက္သင့္တဲ႔ အခြက္ေႀကာင့္ ကြက္သင့္တဲ႔ေနရာကို ဖယ္ျပီး ေရြးကန္တယ္မွတ္ !"
'မဲလံုးက ထကာ သူႀကီး(ျမတ္ဘုန္းေမာင္)ကို ကန္ထည့္လိုက္တာျဖစ္သည္'"သားေလး!!"
"အေမ!"
"သူႀကီးရယ္ က်ဳပ္သားက လူလိမၼာေလးပါေတာ္ ဟိုေကာင္ ေသာတက ေႏွာက္ယွက္လို႔ပါ သားကို ထိပ္တံုးမခတ္ပါနဲ႔ေနာ္"
YOU ARE READING
Disorderly System(ပရုတ္သုတ္ခ System)
Lãng mạnPark Chanyeol Byun Baekhyun Chanbaek Start Date-26:3:2022