"Daddy ေဒးက မိုင့္ကို ပါးရိုက္တယ္"
"ဘာလို႔လဲ"
"ဟိုေတာသူမကိုထိလို႔ေလ Daddyလည္း သတင္းေတြအျမန္ရွင္းေတာ့ အဲ့လိုေအာက္တန္းစားကိုလည္း ညီမ မေတာ္နိုင္ဘူး".
"မိုင္ ပန္ခ်က္ပြန္ရာ စကားကိုၾကည့္ေျပာ စမိုင္းက ဒယ္ဒီသမီး ဒယ္ဒီေသြး သူ႕ကိုေျပာေနရင္ ဒယ္ဒီကိုေျပာေနသလိုပဲ ဒယ္ဒီအလိုလိုက္ထားတာ အခုလို ေအာက္ေျခလြတ္ေနဖို႔မဟုတ္ဘူး"
"ဒယ္ဒီက ဘာလို႔ မိုင့္ဘက္မပါတာလဲ ဒယ္ဒီသမီးအရင္း မဟုတ္လို႔လား ဒါေပမယ့္ မိုင္က ဒယ္ဒီခ်စ္တဲ့ မာမီရဲ႕သမီးေလ စမိုင္ဆိုတဲ့ဟာမက ဒယ္ဒီမလိုခ်င္ဘဲ ေမြးလာတာေလ"
"ငါမလိုခ်င္ဘူးလို႔မေျပာမိဘူး ျဖဴလုံးကိုငါခ်စ္တယ္ လက္ထပ္မယ္ သူကငါ့ခင္ပြန္းျဖစ္လာလိမ့္မယ္ မိုင္ မွတ္ထားရမွာက ျဖဴလုံးက ဒယ္ဒီေသြးသားကိုေမြးထုတ္ေပးထားလို႔ လက္ထပ္မွာ မဟုတ္ဘူး ဒယ္ဒီကိုယ္တိုင္ခ်စ္လို႔"
"မျဖစ္ရဘူးး ဒယ္ဒီက မိုင့္ကိုပဲခ်စ္ရမယ္ လက္မခံနိုင္ဘူးး"
"အရမ္းဆိုးလြန္းေနရင္ စံအိမ္ခြဲဆီပို႔ရလိမ့္မယ္ မိုင္ ၿပီးေတာ့မွ ဒယ္ဒီအဆိုး မဆိုနဲ႕"
"အားးးးးမဟုတ္ဘူးးးခလြမ္း"
"မမေလး စိတ္ထိန္းပါ သခင္ႀကီးက အခုမွ အခ်စ္ကိုျပန္ရွာေတြ႕မိတာပါ မမေလးရဲ႕ဒယ္ဒီေပ်ာ္႐ႊင္တာကို မျမင္ခ်င္ဘူးလား"
"မျမင္ခ်င္ဘူးးး အန္ကယ္ခမ္း မိုင့္ ဘက္ဘယ္သူမွမရွိဘူးး ဒယ္ဒီက မိုင့္ကိုမခ်စ္ဘူး"
"သခင္ႀကီးက ခ်စ္ပါတယ္ "
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
*ငါ့ေယာက္်ားက ဒီလိုၾကေတာ့လည္း မဆိုးျပန္ဘူးး*(ဆိုးလည္းမရဘူးေလ ဘတ္ဘတ္ကလႊတ္ထားမွာမို႔လား)
*အဲ့ဒါအသာထားပါအုံး ယူရီက ဘယ္သူဆိုတာစုံစမ္းေပးအုံး*
(ဘယ္အရာမွ လြယ္လြယ္မရဘူး)
*လိုခ်င္တာဝယ္ေပးမယ္ ဂိုးေလးႀကိဳက္တာေျပာ*
(ပုံမွန္ဆက္ဆံ မဖားနဲ႕)
*ေအးပါ အခု ငါ ေဆး႐ုံဆင္းေတာ့မယ္ နိုက္မရွိတုန္း ဒါမွ အဲ့ မယားခ်စ္ မယားပါသမီးခ်စ္ေကာင္ ေနာင္တရေနမွာ*
YOU ARE READING
Disorderly System(ပရုတ္သုတ္ခ System)
רומנטיקהPark Chanyeol Byun Baekhyun Chanbaek Start Date-26:3:2022