Arc.6.2

1.3K 123 30
                                    

"ျဖဴလံုးေလး ဒါက အုန္းထန္းညက္ စားႀကည့္ ေကာင္းတယ္ နွမလည္းစားႀကည့္"
'ဟန္ေမာင္က ခင္ေျပာင္းတို႔ေမာင္နွမအနားထိုင္ကာ မုန္႔ေကြ်းေနသည္'

"မင္းေဖ နွမ က်ဳပ္ပံုစံက မိန္းမဆန္ေနသလား ျမိဳ႕အုပ္မင္း"
'သင္ျပာ က ေဒါသထြက္စြာ ေအာ္ေျပာလိုက္သည္'

(ဘတ္ဘတ္ နွမက ထိပ္တံုးနဲ႔ အားမရဘူးထင္တယ္ေနာ္ )

*မပူပါနဲ႔ ျမိဳ႕အုပ္မင္းက ငါ့လင္ပါ*

(ရြံထွာ)

"မဆန္ပါဘူး က်ဳပ္က မွားသြားတာပါ ျဖဴလံုး ေကာင္းလား"

"ခ်ိဳလြန္းတယ္"

"အာ့ဆို ခဏေစာင့္ က်ဳပ္ လက္ဖက္သုပ္ယူလာမယ္"

"ဟန္စိုးေမာင္ အဲ႔ႏွစ္ေယာက္က နင့္ညီရဲ႕မဂၤလာပြဲကို ဖ်တ္ထားလို႔ ထိပ္တံုးခတ္ဖို႔ေခၚထားတာေနာ္ ဧည့္သည္အေနနဲ႔ဧည့္ခံဖို႔ ဖိတ္ထားတယ္ ထင္မေနနဲ႔"
'ေဒၚနီနီစိုး တစ္ေယာက္ သူ႔သားငယ္ကို ႏွစ္သိမ့္ေနရင္း အိမ္အထဲအျပင္ကို ခဏတိုင္းကူးေနတဲ႔ သူ႔သားႀကီးကို အျမင္ကပ္စြာေျပာလိုက္သည္'

(ႀကီးေတာ္ မွန္တယ္)

"အေမရာ ေတာ္ပါေတာ့ အကိုလုပ္ခ်င္ရာလုပ္ပါေစ "
'ဟန္ေအာင္ က ဝင္ေျပာလိုက္သည္'

"အေမကလည္း က်ဳပ္က ျမိဳ႕အုပ္မင္းေလ ကိုယ့္ရပ္ရြာကလူကို ပစ္စလက္ခတ္ ထိပ္တံုးခတ္ထားစရာလား က်ဳပ္က သနားညွာတာမႈမရွိဘူးေျပာေနမွာေပါ့ ဟုတ္ရဲ႕လား ငါ့ညီ"
'ဟန္ေမာင္ က သူ႔ညီပါ ေထာက္ခံေပးဖို႔ေျပာလိုက္သည္'

*ငါ့လင္ မွန္တယ္ အဟိ*

(စိတ္ပ်က္တယ္ ဂယ္ပဲ )

"နို႔ ဟန္စိုးေမာင္ ေတာ္က စာနာစိတ္ရွိပါ့ေတာ္ ရွိလြန္းေနတာ က်ဳပ္ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲက ေကာက္ညွင္းထုပ္ သႀကားေခြ အေႀကာ္စံု ထန္းညက္ ေတြ ကုန္ေနျပီ သိရဲ႕လား"

"အေမရာ ပစၥည္းဆိုတာ သခၤ ါရ ပါ ဟုတ္လား ျဖဴလံုးေလး"

"ဟုတ္တာေပါ့ ႀကီးေတာ္ရယ္ ျမိဳ႕အုပ္မင္းက ေစတနာရွိသေလာက္ ႀကီးေတာ္က သိပ္ကပ္ေစးနဲတာပဲ"
'ခင္ေျပာင္းက ထိပ္တံုးခတ္ခံထားရင္း ေျပာလိုက္သည္'

Disorderly System(ပရုတ္သုတ္ခ System)Where stories live. Discover now