Toți priveau șocați, se întrebau dacă băutura era de vină pentru ceea ce văd, totuși le trecu imediat pentru că ei deja nu credeau în toată povestea cu "frații" și deja îi considerau pe cei doi într-o relație neasumată. Așa că doar imaturul Aron se rezumă la a spune doar "-Și ziceați că nu este nimic!", după care toți începură să râdă pentru că practic li se confirmase și plecară la somn.
Doar cei doi încă se priveau și nici unul nu știa ce să spună.-Q îmi pare rău, nu voiam să...a fost doar o provocare..
-Dacă la toate provocările săruți așa.. spuse Quentin mai mult șoptit.
-Ce vrei să spui?
-Nu îmi vinde gogoși, asta nu a fost un sărut normal și tu o știi prea bine. Aproape ridicase vocea și era agitat.
-Pot spune același lucru Q, sau așa te săruți cu toate fetele cărora le spui că sunt surori mai mici. Aurora aproape îi scuipa în față toate aceste cuvinte după care plecă furioasă în dormitorul lor.
Quentin porni după ea.-Ce faci?
-Patul tău sau nu vezi.
-Cine a decis că eu o să dorm jos, e frig și ..
-Și nu îmi pasă.
- Aurora hai să nu ne comportăm așa.
-Noapte bună Quentin.
-Pe bune? ...
Dimineața îi prindea pe amândoi îmbrățișați. Fusese prea rece jos așa că Quentin așteptă ca Aurora să adoarmă după care se puse în pat lângă ea.
-Heeei, a ieșit soarele de mult iubăreților. Trebuia să dormiți azi-noapte. Strigă Aron băgând capul pe ușă.
-Ce măsa..ce vrei? Mormăi Quentin adormit. Încercă să se miște dar realiză că simțea un corp cald cuibărit cu totul la pieptul lui, picioarele le aveau încrucișate iar respirația caldă ce sufla spre gâtul lui îi trezi fiori de-a lungul întregii șire a spinării. Îndată simți cum se excită numai la gândul că Aurora era așa aproape de el. Înjură în gând, nu se putea să aibă aceste reacții așa deodată, parcă avusese un lacăt și acum se deblocase iar gândul lui era numai cum ar fi fost să o simtă sub el.
Încercă să se miște cumva, nu voia ca ea să vadă că se pusese în pat și mai ales să simtă din nou cum o împunge ceva pe coapsă.
Aurora deschise ușor ochii și simți cum un corp mare și cald o învăluie, se simțea ocrotită și bine, simțea că e Quentin, îi putea recunoaște mirosul dintr-o mie și ar fi vrut să stea așa o veșnicie. Își dă-te seama că el se tot mișcă și simți cum ceva o împunge ușor pe coapsă. Realiză ce e și roși instant, se excită aproape dureros, nu își dorise niciodată așa mult să se culce cu cineva ca acum. Ridică ușor capul și îl surprinse pe Quentin privind-o, se întreba dacă el își poate da seama cum se simte ea.
-Nu am vrut să te trezesc, iartă-mă. Spuse Quentin înainte ca ea să poată zice ceva.
-Este ok.. parcă trebuia să dormi pe jos.
-Nu știu cum am ajuns aici. Spuse el și zâmbi. Nici unul nu realiza că încă stăteau îmbrățișați parcă nevrând să se despartă. Dorința îi cuprinse din nou pe amândoi. Se priviră câteva clipe parcă așteptând același lucru iar când Quentin simți că ea îi răspunde o sărută fără să mai spună ceva.
CITEȘTI
DINTOTDEAUNA-Vol II
RomanceAurora fusese toată viața îndrăgostită de Quentin iar plecarea la academia militară unde se afla și el îi va schimba întreaga viață. Poate acesta o privise dintotdeauna ca o soră mai mică dar inimii nu-i poți dicta niciodată. Pentru a vedea cum se...