3.4

34 5 3
                                    

İyi okumalar.

Ben Deniz Yankı.

Sadece Yankı. Deniz ismini kendimi bildim bileli kullanmadım. Deniz denilince insanın aklına huzur geliyordur çünkü. Ben, huzur olduğumu hiçbir zaman sanmadım.

Benim olduğum yerde dert vardı.

Dert olduğumu ilk Yazgı komadayken anladım. Babam ile Yazgı balık tutmak için beraber yola çıkmışlardı. Ben çocukluk aklı ile gitmek istememiştim. Aradan bir saat geçtikten sonra ağlayarak Yazgı'yı yanımda istemiştim.

Yazgı, güzel kalpli adam. Yedi yaşında bile yüreğinde çiçek bahçeleri olan adam.

Bana kıyamayıp geri dönmek istediğini söylemişti babama. Dönüyorlardı da.

Ben o sürede Yazgı ile oynayacağım oyunları düşünüyordum. O günden sonra bir daha hiç oyun oynayamayacağımızdan habersiz.

Eve gelmelerini beklerken kaza haberini almıştık ve evimiz hastane olmuştu.

İlk uğursuzluğum ile 17 Nisan 2010 yılında tanışmış oldum bu sayede.

Herkes Yazgı konusunda kendini suçluyordu. Babam, arabayı hızlı sürdüğünü söylüyordu oysa hızı seksen bile değilmiş. Annem, hava yağmurluydu izin vermemeliydim diyordu oysa o gün güneş yüzümüze gülüyordu. Belki de bu konuda en masum olanımız Yade'ydi, o bile kendi için suç bulmuştu. Babama balık diye tutturmasam balığa gitmezlerdi diye kaç gece ağlamıştı sayamamıştım oysa Yade balık sevmiyordu.

Yazgı ise...

Hiçbirimizi suçlamadı. Kabullendi belki de bize öyle hissettirdi. Babamın Yazgı'ya bakarken gözlerinin içindeki vicdan azabı, annemin kendine kızgınlığı, Yade'nin her gece kendini suçlayarak ağlaması. Bunların hiçbirine Yazgı sebep olmuyordu. Bizler kendi kalplerimize hesap veremiyorduk.

Ben Yankı Korel,

18 yaşımda ikizinin çekmiş olduğu acılara şahit olup eli kolu bağlı oturan işe yaramaz bir kardeşim.

Ben Yankı Korel,

17 Nisan gününü daima kendine hatırlatıp hayatının zehir oluşunu unutmamak için çırpınan biriyim.

Ben Yankı Korel,

Deniz olmayı hiçbir zaman beceremedim. Annemin koyduğu ad ile kaldım. Deniz'i ise 17 Nisan gününde bıraktım.

Ben Yankı Korel,

Size vereceğim hayat tavsiyesi ise, kimsenin eksik kalmasında payınız olmasın.

Eksikliğin olduğu yerde acı olur.

Hoşça kalın...

EKSİK|texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin