Part 13

80 15 0
                                    


ناریا: "بیری خراپ مەکەوە ناریا تۆ باش دەبیت هەندێکم خواردەوە"

تێیهیۆنگ:بەدڵتە؟

ناریا:خراپ نییە

تێیهیۆنگ:"زەردەخەنەم بۆی کرد و بەردەوام بووم لە سەیرکردنی فیلمەکە و پاش ماوەیەک تێبینیم کرد کە خەوی لێکەوت" نەدەبوو متمانەم پێ بکەیت ئێستا تۆ شایەنی بەزەییت"هەڵم گرت و لەسەر بێدەکەی خۆی دامنا لە سەرەوە" خەوێکی خۆش شازادە"زەدەخەنەیەکی بە فیزم کرد و تەنها چاوەڕێی کیم نامجوون بووم"

نامجوون:ناریا ناریا تەنها دەرگاکە بکەوە بیکەوە نەفرەت تەنها بیکەوە تۆ لێرەیت؟؟

تێیهیۆنگ:دەنگی بێزارکەرە "پەنجەرەی ژوورەکەم داخست"

*ئەوان دێنە لای تۆ*

T*تەنانەت ئێستا لێرەن*

*تۆ تیاچوویت*

T*دەزانم*

تێیهیۆنگ:"مۆبایلەکەم کردەوە گیرفانم هەر بەڕاست وا بیردەکەنەوە من بەوزووییە خۆم دەدەم بە دەستەوە"

تێیهیۆنگ:ڕوخسارێکی جوانت هەیە وەک کچێکی ناسکی ئاسای کێ دەزانێت چ کەسایەتیەکی پیاوانە لە دواوەی ئەو ڕوخسارە هەیە

تێیهیۆنگ:دەکرێ ئەوان ڕۆیشتبن؟؟ "سەیری پەنجەرەکەم کرد وە هیچ کەسێک لەوێ نەبوو" کاتی زۆری نییە بۆ بەفیڕۆدان بەڵام هێشتا ناریا کچە بەتواناکەیە گەر من بام ئەوەندە زوو دەست بەرداری نەدەبووم

تێیهیۆنگ:"چووم و لەشوێنێک دووبارە دانیشتم وە بۆ ماوەیەک بیرم لە ژیانم کردەوە بێ مانایە کێ دەیزانی وای لێ دێت؟دەستم بەو کارە نەدەکرد گەر ئەوم نە کوشتبا وە ئەوم نەدەکەوشت گەر بمتوانیایە خۆم کۆبکەمەوە بەڵام ئەو شۆکبونە لە ناکاوە تەنها شتەکەی ئاسای کردەوە لای منداڵێک"

تێیهیۆنگ:"چەندین ساڵە بەردەوامم لە خۆ شاردنەوە و هەڵهاتن تەنانەت نازانم بۆچی ئەوە دەکەم یان تەنانەت بۆچی کارێک دەکەم کە ناچاری هەڵهاتنبم ئایا بەڕاستی من دەروون نەخۆشێکی دوو ڕووم؟ "

تێیهیۆنگ:" کەسایەتی سێ روونم دروست کرد بۆ خۆ شاردنەوە؟ یانیش دروستم کرد چونکە ئاسوودەم لەگەڵی؟"

تێیهیۆنگ:" بێ مانا مەبە تێیهیۆنگ تەنانەت گەر بتەوێت یاخود نا ناتوانیت ئەو هەستانەی کە لەدەستت داون وە ئەو کارەی دەستت پێی کردووە بگەڕێنیتەوە تۆ ئێستا بە تەواوی خاوەن دڵێکی ڕەشیت.......لەبیری کە"

تێیهیۆنگ:"چووم تا پەرداخێک ئاو بخۆمەوە و دواتر لەسەر قەنەفەکە خۆم درێژ کرد ئەوە پێویستە تا متمانەم پێ بکات"

تێیهیۆنگ: "هەست بە ماندوو بوون ئەکەم چاوەکانم داخست و هێواش هێواش خەو بردمیەوە"
.
.
.
.
.
.
.
.
.

پورا:لەوانەیە گرینگ بێت وەڵام بدەوە

جۆنگکووک:بەڵام هیچ شتێک لە تۆ گرینگ تر نییە" دووبارە تێلم بۆ هاتەوە مۆبایلەکەم هەڵگرت و ویستم بە تەواوی بیکوژێنمەوە"

بازرگانی شاراوەحيث تعيش القصص. اكتشف الآن