The entire family was present at the dining table except Chintu n Pinky who were already asleep. Karishma and Haseena too adjusted themselves beside each other.
"Karishma beta, lo na, tum toh kuch khaa hi nahi rahi ho" Ammi said lovingly while passing the curry to her.
"Ah ...nai ammi hum raat mein zyada heavy nahi khaate hain... Aap log khaiye na" karishma said politely.
"Saara din hamara dimag khayengi toh raat mein dinner kahan se karengi"Haseena thought to herself.
"Thora sa to khaa lo beta," Haseena's father said to her.
"Accha humein lagta hai ki Haseena ke haathon se khayegi! Hai na Karishma?" Haseena's brother said teasingly.
Haseena looked at him shockingly but smiled and said, "Ji bilkul, hum khilaatey hain inhe, apne haathon se"
Karishma stared at her for a moment but because of Haseena's glare she too faked a smiled. Haseena took some curry rice in a spoon and holds it near her mouth, "chalein jaldi se muh kholein, Karishma Singh" she said sweetly. Karishma opened her mouth and Haseena shoved the spoon inside.
"Haayyeee... Kisi ki Nazar na lage humare bacchon ko" Ammi said in a blushing manner.
In Haseena's room-
Haseena was resting on her bed when Karishma entered."Kya kar rahi hain aap?" Asked she, crossing her arms against her chest.
"Kya? Dikhai nahi de raha kya kar rahe hain hum?" Haseena retorted.
"Dekhiye aaj toh pehla hi din hai aur aapne ek bhi kaam nahi kia hai hamara? Is tarah se kaise gujrega maddam sir?? Humara payment ka bhi toh dhyan dijiye na thoda" Karishma said naughtily.
"Payment ki baat hui thi kya??" Haseena asked.
"Ab itni jaldi bhool jayengi toh kaise chalega maddam sir? Aaj, Thaane Mein, hamara deal hua tha na ki dinner aapke haath ka bana hua khayenge hum... Toh pesh kariye na hamara dinner! Kitna bhookh laga hai humein" Karishma said while placing herself comfortably on the bed.
"Karishma Singh, dekhein hum bahot thak gaye hain aaj. Shazia se bolein vo aapko khaana garm karke de dengi. Itna behtareen to bana tha na" Haseena tried to change her mind.
"Dekhiye ab aap baat baat pe naa-farmaniyan karengi maddam sir toh sabko aapka asliyat pata lagte der nahi lagegi" Karishma said in a worried tone.
Haseena stared at her angrily for a while and joined her palms sarcastically, "Jaa rahe hain meri maa! Dhamkiyan dena band kar dein humein"
She stood up and moved towards the door and Karishma chuckled mischieviously. "Lazeez banaiega" karishma shouted.
"Zeher khila dein aapko!!" Haseena retorted and stormed off.
Closing the door of the kitchen, she wore the apron. "Kya musibat hai yaar!!" She said angrily while starting the cooking.
"Aaj aisa zeher khilayenge is chudail ko ki saari zindagi humein khana banane nahi bolengi!"
She intentionally didn't add salt in the food. Also she added a lot of pepper and red chilli powder. After serving the food in a dish, she smirked.
"Aayin badi... Lazeez banaiega" she mimicked Karishma in an irritated tone.
She entered her room and found Karishma near her wardrobe.
"Ooiiiii!!!" She yelled."Ama..." Karishma reacted, "ka hua?"
"Vahan pe kya kar rahi hain aap?,"
"Jagah bana rahe hain, ama apna samaan rakhna hai humko!" Karishma told her
आप पढ़ रहे हैं
LET ME LOVE YOU
Fanfic"Jab ishq ki beemari lagti hai, Tab chudail bhi pyaari lagti hai"