Okul çıkışı olmuştu, yani en azından herkesin dersi bitmişti. Ben, Donghyuck ve onun arkadaş topluluğu -20 kişi falan- markete gidiyorduk. Çevremizdeki insanlar bize bakıyordu, bunlar ne iş diye. Kavga var kavgaaa!!!!
Zorbaların elebaşı olan Hyungmin tam karşımdaydı. Onlar 7-8 kişi gelmişlerdi, bu yüzden gözleri korkmuştu biraz.
"Eee, Hyungmin. Nasıl hissediyorsun dövüleceğin için?" Tavrını bozmamaya çalışıyordu fakat 20 kişiyi gördükten sonra ben bile korkardım.
"Uzatmadan başlayalım istersen?" Başımı evet anlamında eğdim. İlk atağı Hendery yapmıştı, gelmeden önce çok gaza getirmiştik çocuğu ne yapsın?
Ardından ben ve Hyungmin dövüşmeye başladık. Eli ağırdı piçin. Bir şekilde birbirimizden ayrıldıktan sonra gelip yumruklamıştı beni, ağzımdan kanlar damladığı için başım dönmeye başlamıştı. Elini tutarak engel olmaya çalıştım. Bilincimi kaybetmek istemiyordum. Eli boğazıma gittiği anda cebinden çıkardığı bıçağı karnımın üstünde tuttu. Sivriliğini hissedebiliyordum. Bıçağı tam sokarken birisi geldi, bıçağı Hyungmin'in elinden aldı. Doğrulup gördüğüm kadarıyla Hyungmin'i haşat etmişti. Başımın daha fazla dönmesine dayanamayıp bayıldım. -tanrim ne cringe yazmisim... agliycam-
_
"Jaemin, Jaemin, kurbanın olayım uyan! Jaemin!"
Seslenen kişiye gözlerimi aralayıp baktım. Uff, bu beyaz ışık da neyin nesi?
"Doktor, gözlerini açtı! Jaemin, iyi misin?"
İyice uyandıktan sonra hastanede olduğumu anladım. En son birisi gelip beni kurtarmıştı ya, ne oldu ona?
"İyiyim Renjun iyiyim."
"Eminsin değil mi?"
"İyiyim dedim ya, sadece biraz belim ağrıyor." Üzgün surat ifadesi yaptıktan sonra kapı tıklandı.
"Gel!" Dedi Renjun. İçeriye son derece havalı bir çocuk girdi, sadece havalı değil, üst derece yakışıklılığı da vardı.
"Aa, sen Jaemin'i son anda kurtaran çocuk değil misin?" Ensesini ovalayıp başını salladı. Beni kurtaran çocuk bu muydu? Woaw...
"Teşekkürler, sen olmasaydın cenazemde dua falan okuyor olacaktınız heralde." Hafifçe gülümsemişti.
"Rica ederim. İnsanlık görevi." Diyerek gururla konuştu.
"Jaemin ben, bu da Renjun."
"Ben de Sungchan. Memnun oldum."
↬noćnik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
takane no hana, nomin
Fanfiction"sensiz beni sevemedim. askin yalancisiyim iste ne bileyim?" ↬written by noćnik