Renjun geziye gittiği için ev bir hafta bana kalmıştı. O yüzden Shotaro da benimle kalıyordu. Renjun'den utanıyor olabilirdi biraz. Kapı tıkladığında hiç tepki vermeden filmime devam etmiştim. Bir kez daha tıklandıktan sonra açıldı.
"Jaemin bu ne hal? Sabah sabah depresyona mı girilir gerizekalı? Bir de Titanik mi izliyorsun? Açar engeli birkaç güne, depesyona girecek kadar ciddi bir şey yok. Kalk hadi!"
Deyip elimdeki Nutella kavanozunu çekiştirmeye başladı. Bütün gücümle kavanoza sarıldım.
"O zaman bu halinle fotoğrafını çekerim ben de. Şu ağzına gözüne bak ya... Sen mi çikolatayı yedin, çikolata mı seni yedi belli değil."
"O.telefonu.indir." Elindeki telefonun kamerasına elimi koymuştum ama odanın en dip köşesine geçmiş, yakınlaştırıp çekiyordu şimdi şerefsiz.
Hayattan bıkmış bir halde ağzımda kaşık ile çekmişti beni. Pislik.
"İnstagram hesabı açıyorum." Başımla onayladığımda oturduğu koltukta yarım saat süren cebelleşmesi sonucunda telefonuma bildirim gelmişti.
"İstek attım kabul et." İsteğini kabul ettikten sonra hesabına baktım. Siktir! Fotoğrafımı post atmıştı... Vay puşt.
"Shotaro senin amına koyayım, niye attın lan fotomu? Hesabını da gizli yapmamışsın, herkes görecek şimdi..."
"Ne güzel işte? Hem açıklamayı okumadan haksızlık ediyorsun."
Demesiyle postun açıklamasına baktım.'@/jeno 'ya aşık bir kebelek...'
"SHOTAROOOOO!!!!!"
↬noćnik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
takane no hana, nomin
Fanfiction"sensiz beni sevemedim. askin yalancisiyim iste ne bileyim?" ↬written by noćnik