①⑧

141 8 0
                                    

Dinlediğimiz radyodan sonra 505 açmış, havanın tadını çıkarıyordum. Tabii aynısını Jeno için söyleyemem, uzun ve mulletlı saçları yüzüne gelip duruyordu. Bazen şeritten çıkıyordu bu yüzden. Yolculuk boyunca hoş sohbetler etmiştik, şimdi ise uyuma zamanıydı. Kafamı emniyet kemerine koyup çok da uzun olmayacak bir uykuya daldım.

_

"Jaemin, uyan." Sesin geldiği yere dönmem ile tüm uykum açıldı. Dünya güzeli biri duruyordu çünkü. Gözlerimin tamamen açılmasıyla kocaman gülümsedim. Başta yanakları olmak üzere; giydiği mavi elbise, kocaman yanakları, büyük gözleri ve kahverengi olan toplanmış saçları ile Yunan Tanrısı gibi duruyordu. Kesinlikle tatlıydı.

"Léa'ya merhaba de." Jeno, kucağındaki kızın meraklı bakışlarını üzerine aldı.

"Merhaba tatlı kız." Bir elimle elini tutup öptüm. Diğer elindeki oyuncağın kafasını ısırmayı bırakıp Jeno'ya döndü.

"Jeno, bu da kim? Çok yakışıklı görünüyor." Jeno kıkırdadı ve cevap verdi.

"Kalbimi çalan kişi, Léa-ah." Deyip göz kırptı. Bense aşık aşık bakmaktan başka bir şey yapamadım.

"Nasıl yani?"

"Hani içeride demiştim ya, aşık olduğum bir yakışıklı var diye. İşte o Jaemin."

"Jaemin sen misin?" Bakışları beni bulduğunda gülümsedim.

"Evet, kızım."

Kızım... Bir çocuğumuzun olduğu düşüncesi çok güzeldi, biz de bunu uygulamaya karar verip yetimhaneden 4 yaşında olan Léa'yı evlatlık almaya karar verdik. Artık bakmakla sorumlu olduğumuz bir çocuğumuz vardı ikimizin. Bütün eleştirileri, zorlukları, zor da olsa ailemizi geride bırakıp bir hayat yaşamaya karar vereli 3 yıl olmuştu. Önce evlenip yeni bir eve taşındık. İkimiz de işlerimizden dolayı yoğun olsak da beraber çok mutluyduk. Aklımıza aniden gelen fikir ile şu an burdayız. Pişman mıyız, hayır. 25 yaşındayız şimdi. Eskiler, içindeki çocukla ölüyor; bizse, içimizdeki yetişkinle büyüyoruz. Jeno da ben de çok mutluyuz, hem yeni üye hem de çocuklar sayesinde...

----

Bu bolumu uyumadan once yazdigim icin duygusal oldu, fakat icime sindi. Bu yonden mutluyum ama bu fici gercekten cok seviyorum, her seyiyle... Okudugunuz icin tesekkür ederim. Nomin'lendiniz ve 505'landiniz kebeleklerim <3

Duzenleme: harbi guzel yazmisim be. duygulandim tekrar 😔 

bu arada jeno'nun zengin arki mark'ti. acaba 2. kitap yazsam mi, markhyuck yarim kaldi cunku. aslinda bu bolum bayagi ilerideki yillari anlatiyo ama ben diger yazacagim kitapta bu bolumden bahsetmem? amaan kendi kitaplarim bana yetiyo. konu bulamazsam -ki imkansiz- yazarim artik. neyse cok bos yaptim herhalde, bai 😽

NE YAZMISIM BEN BOYLE AGLIYOM COK CRINGE (20.08.23) baska arklariniza onermeyin lutfen☺️

↬noćnik

takane no hana, nominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin