HAHAHAHAHAH NASIL ELENDİ AMA AHAHAHHAHAHAHHA ZORTINGENN
///
"Nisa, hayatım, şu çantalardan birini mi alsan?"
"Sen taşırsın, aferin sana." Gülerek sırtıma vurdu. "O kadar kas çalıştın taşı yani Ogi. Hadi ben açıyorum kapıyı." Sırıtarak yanağımdan öpüp tuttuğumuz eve ilerlediğinde göz devirip güldüm. Çantaları dikkatlice alıp ben de arkasından ilerledim.
"Ev sahibi anahtarı saksıya koyduğunu söylemişti güzelim." Kafasını sallayıp saksılara göz gezdirdikten sonra bir tanesinin içinden anahtarı alıp kapıyı açtı. Nisa içeri girip etrafa bakınırken valizleri tek tek içeri alıp kapıyı kapattım.
"Ogii, bu ev çok güzel ya!"
"Beğeneceğini biliyordum." Arkasından sarılıp omzundan öptüğümde gülüp kafasını omzuma yasladı. Bu sefer de boynuna bir öpücük kondurdum.
"Hadi, hemen eşyaları yerleştirip denize gidelim. Yüzmek istiyorum hemen su çok güzel göünüyor."
"Hadi bakalım, öyle yapalım o zaman."
Yatak odasına çıktığımızda Nisa'yla birbirimize baktık.
"Bence valizleri sonra da boşaltabiliriz Ogi."
"Bence de ya, acelesi yok."
Birbirimize güldükten sonra valizlerimizden kıyafetlerimizi çıkardık. Nisa'nın mutluluğu yüzünden okunuyordu, eşyalarını bulmak için o çantadan diğer çantaya koşarken bile zıplıyordu. Nisa hala bikinisini ararken mayomu alıp banyoya girdim.
"Hazır mısın?" Banyodan çıktığımda Nisa aynanın karşısına geçmiş kendine bakıyordu. Bana dönüp gülümsedi.
"Çok hazırım!" Yanına gidip kollarımı beline doladım.
"Çok güzelsin. Evde mi kalsak?"
"Ya Ogi!" Gülüp omzuma vurdu. "Abartma."
"Kızım ne abartması ya? Çok güzelsin diyorum, valla öylesin."
"Sen de çok yakışıklısın Ogiş."
Kafamı boynuna gömüp birkaç öpücük kondurdum. "Gidelim hadi, ben duramayacağım yoksa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
patience // ognis
Fanfictionnisa survivor'a gidiyor, ogeday istanbul'da sevgilisini bekliyor