Arkadaşlar aramıza yeni katıltım yorumlarınızı ve mesajlarınızı bekliyorum :))
Kulağımdakı fısltıyla uyandım bugün "uykucum benim uyan" diyordu Bukre! Onun sesi kulağıma gelince mızmızlanırdım normalde ama bugün fırladm yatakdan kalktım banyoya koştum yüzümü yıkadım harika bir kahvaltı beni bekliyordu. Yemeği acelece yedim üzerini giyinip fırladık evden aynı okuldaydık aynı binadaydık ama Bukre benden bir yaş küçüktü. Onun lakabıda küçükdü. Okul çıkışı voleybol antremanımız vardı. Maça son 2 hafta kalmıştı. Son sürat çalışıyoz taviz vermiyoduk. Allah'ım olamaz böyle birşey düştüm sol kolumun üzerine küçük beni eve getirdi bileğim morarıp şişmişti annem fazla teşlandı küçükle beraber hastaneye gittik olamaz kolunu çatlatmışım 5 hafta alçıda kalacakmış napacam ben iki hafta sonra maç var.
2 hafta sonra.
"Günaydın güzelim" diye uyandım Yusuf basımda ne oluyodu bu gün günlerden neydi. Evet. Bugün salıydı maç var napacam ben derken yusuf alçıyı kırcaz dedi ve sıcak suyla alçıyı kırdı. O benim 6 yıllık arkadaşım sırdaşım küçüğün vazgeçilmez aşkıydı. Alçı kırıldı ve kolumu hareket ettiremiyordum bile. Saat 7.10 maç 15.40 da başlayacak. Yusuf tedbirli gelmiş bir sürü kas gevşetici krem yavaş yavaş koluna sürüyor küçük annemi kendilerine götürmüş alçı rahat çıksın diye. 12.40 ve kolun biraz daha iyi ama hala sızlıyor. Son antremanlar iyi çalışıyoz kaptan beni maça alamayacağını söylür. Neler oluyor ben boş yeremi çıkardım alçıyı olamaz ya. Bukre ve Yusuf kaptanı ikna ettiler sonunda bende giriyorum. Ben pasör Bukre liberoda takım hazır maça son 40 dakika güzel bi yemek ve ardından harika bir çikolataya kimse hayır demez tabiki. Maç başlamıştı ilk set bizdeydi kolaylıkla almıştık ikinci sette biraz zorlamışlardı ama yine almıştık ikinci setin ortasında kendi isteğimle çıkmıştım maçtan kolum çok ağrıyordu kızlar hiç taviz vermeden aldılar maçı ve bunun üstüne güzel bir kahveye kim hayır diyebilir :).
Arkadan bir ses geliyor. Ekiinn!! senmisin aman Allahım gözlerine inanamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşkım
General FictionEkin 17 yasında lise 11. sinir öğrencisi babasını hiç tanımamış fakat varlıklı bir aileden gelmiş ailenin tek kız torunu ve sonradan aileye dahil olan kişiler Ekinin kafası karışıyor ve yıllardır dostu ve ailesi arasında tercih yapmak zorunda kalıyo...