Kasım ayı serin geçerdi Muğla'da yağmur yağdığı zaman eve girmek istemezdim sahil kenarında yürümeyi severdim. Aradan iki gün geçmişti annemle hala aramda kırgınlık vardı oturup doğru düzgün konuşmamıştık Arda işleri gereği İstanbula gitmişti Arasda bügün geri dönecekti arada bir Reyya arıyordu Pusatka sürekli mesajlaşıyorduk. İlksel mi o gün kafenden sonra okulda bi kaç kere gördüm ama arkasını dönüp gitti.
"Ekin hadi kızım uyan okula geç kalacaksın" annem yine müthiş kahvaltı hazırlamış kokusu harika soğuk yeni sıkılmış limon suyu ve harika bir menemen "tamam anne geliyorum" uyanık olduğum halde yatakta oyalanmayı seven bir insanım yataktan kalkmadan telefonum çalmaya başladı numara kayıtlı değildi hemen açtım
-"alo" dedim
+"Ekin ben ilksel günaydın"
şaşırmıştım neden beni aradı ve numaramı nerden buldu
-"ah evet İlksel günaydın aramanı neye borçluyum dur yada ben söyleyim o gün kafeden öylece gitmek istemedin hatta okulda gördüğünde arkasını dönüp gidende sen değildin demi?"
ben asla alttan alan bir insan olmadım ve haklı olduğum konularda hiç taviz vermem.
+"kusura bakma açıklayamam ama kahvaltı ısmarlar kendimi affettire bilirim ne dersin?"
ne sanıyordu kendini benim için değerli benle konuşmadı diye trip atacak felan değildim daha kaç gündür tanıyordum sanki.
-"bu gün olmaz Aras gidecek onla yapacam kahvaltıyı"
+"peki yarın benlesin o zaman okulda görüşmek üzere" dedi
-"hoşçakal" dedim söz vermedim o yüzden gitmeye bilirim.
Yatakdan kalkıp hemen bonyoya gittim işlerimi halledip dolabın karşısına geçtim bugün evden erken çıkacaktım Aras bırakacaktı okula siyah kısa şort ve salaş mavi bi tsort giydim siyah spor ayakkabılar ve siyah çantayla kombin tamamdır. Saçları açık bıraktım ve hafiften maşladım dalgalı çok hoş duruyordu ince bi eyleynir ve hafif göz makyajı ve kırmızı ruj tamamdır.
Kahvaltıda Aras ve annem yoğun sohbet içindeydi bende olaya Fransız kalıyordum. Kahvaltımı bitirdiğimde Bukreye hızlı bi mesaj çektim 'bebeğim Aras beni okula bırakacak hazırsan sende gel' Arasda kahvaltısını bitirince hazır mısın bakışı attı bi o ara mesaj gelmişti ' kuzum biz Yusufla biraz yürüyecez sen geç okula' Arasa evet bakışı attım. "Abla ben ufaklığı okula bırakıyım gelirim birazdan" deyip bana göz kırptı. Annemle hala aramda mesafe vardı yinede gidip sarıldı. "Görüşürüz" deyip dışarı çıktım.
Aras şöför koltuğuna geçerken bende ön koltuğa oturdum. Kısa süre için de okula gelmiştik. Aras ve ben arabadan inince tüm gözler üzerimdeydi. Aras gelip bana sıkıca sarıldı ve kulağıma fısıldadı "Reyya görse kıskanır" dedi bende kıkırdadım. Ayrıldığımızda bu gün gideceği geldi aklıma "ya gitmesen biraz daha kalan olmazmı" ona en masum bakışlarımı yolluyodum. "Gitmem gerek bitanem ama yine gelecem merak etme artık bi ayağım burada" dedi ona kısa süre içinde alışmıştım. Yanağına sulu bi öpücük bırakıp "gitmem gerek" dedim bana kredi kartı verdi "b-bu ne?" diye sordum "kredi kartı şifre 5898 artık senin sınırsız istediğin gibi kullanabilirsin" dedi ve anlıma öpücük bıraktı "her zaman yanındayım dayıcım bişe olursa Pusata ya da bana söylenen yeterli" dedi.
Bu gün voleybol antremanımız vardı Bukrenin işi olduğu için tek katılacaktım ben pasördüm Bukre libero ikimiz çok iyi işler çıkarıyorduk maçta. Soyunma odasına gittiğimde herkes hazırdı. "Gonca Bukre izinli gelemiyor bende hazırlanıp gelecem" dedim "tamam canım biz ısınıyoz sende acele et" dedi bu kızı seviyordum çünkü hiç zıtlaşmazdı kaptanlık ona çok yakışıyordu. Dolabı açıp kıyafetlerimi çıkardım 7 numaraydı forma numaram şortumu ve tişörtümü giydim soyunma odaları okulun -2. Katındaydı ve genelde okul takımındaki öğrenciler kullanırdı. Üzerini giniyip saçımıda yukardan at kuyruğu yaptım. Kapıdan çıktım karşımda duvara yaslanmış elinde sigara bir adet ilksel beklemiyordum.
Onun bana yaptığını yapıp görmezden gelecektim. Yanından geçerken kolumdan tutup "neyin var?" dedi. Hah çattık ya neyim varmış yüzsüz adam bide soruyor. "Neyim var öylemi? İki gün önce kafede göt gibi bırakıp gitmenemi yoksa sen gülerken göz göze geldiğimizde suratının asılmasınamı ya da dur köşe bucak kaçıp bu gün neyin var demene halklısın çok şeyim var ama kimsem yok!!" deyip gittim.
Antrenman zordu Gonca baya zorlamıştı beni haklı kız kaç haftadır gitmiyorum 3 hafta sonra maç var. Okuldan çıkıp sahile doğru gidiyorum şuan kulaklımlarımıda taktım. Önüne gelen ilk şarkıyı açtım. Buray-sen sevdamısın!Kayalıklara gidip oturdum.
Ne yapıyordum ben İlksele neden öyle davrandım? Kimdi o hayatımda ben değişiyordum. Yusuf ve Arda haricinde hiç bir erkekle konuşmayan Ekin Soykan şimdi kayalıklara gelmiş iki günlük tanıdığı İlkseli düşünüyor. Ne ironi ama. Düşüncelerden telefonun sesi kurtardı beni.-efendim anne
+napıyisun kuzum eve geçtinmi
-hayır annecim sahildeyim birazdan geçerim ama bişemi olmuştu?
+bitanem iş seyahati var da bir hafta olmayacağım sorun olurmu?
Annem ilk defa bi iş seyahatine çıkıyordu. Demek ki önemli birşey
-tamam annecim keyfine bak ben Bukre ile olurum zaten
+tamam hayatım öptüm
-Seni çok seviyorum annem
+bende kuzum
Deyip kapattı ne kadar kırgın olsamda o benim Annemdi. Bu yaşına kadar yanimda olup bu hale gelmemi sağlayan kadın.Eve gidip Bukreye mesaj attım.
Gönderilen:Yer Cücem
Canım bu gece tekim bize gelsene
İki dakika geçmeden cevap geldi
Gönderen:Yer Cücem
Bişe lazım mı?
Gönderilen:Yer Cücem
Yok canım herşey var gecikme çabuk ol
Bende o sırada Bukrenin yer yatağını hazırlıyordum bu kız yine kıyafet getirmez benim şortumun mavisini ve beyaz tişörtü koydum yatağın üzerine mutfağa çay suyu koymaya gittiğimde kapı çaldı koşarak gittim Bukre diye hemen açtım ama İlkseli görünce şok oldum. "Ekin" diye seslenince kendime geldim. "Şey ah içeri girsene kapıda kaldın" deyip kenera çekildim şok olmuştum. Oda içeri girdi. "Müsaitsin demi?" diye sordu "evet bişemi oldu?" merak etmiştim akşam akşam neden gelmişti. "Konuşmamız lazım" diyip içeri geçti. "Bekle çay getiriyorum" diye seslendim.
İlksel gergin gözüküyordu. "Seni dinliyorum" dedim artık sıklmıstım bu işten. "Ekin o gün seni öyle bırak-" sözcüklerini yarıda kestim "bunları dinlemek istemiyorum İlksel" dedim sesim biraz yüksek çıkmıştı. "Soyunma odasının orda duymak istiyordun ama." dedi beni gerçekten yanlış anlıyordu ve ben bu konuda konuşmak istemiyordum. "Bunun için geldiysen gerek yoktu bu gün canım sıkkındı sana patladım açıklama yapmak zorunda değilsin senin hayatın beni ilgilendirmez" deyip konuya nokta koydum en iyisi buydu çünkü benim dengemi bozmuştu bu çocuk. O sırada kapı çaldı " birinimi bekliyordun?" diye sorunca "Bukre gelecekti" deyip kapıyı açtım. Bukre her zaman ki gibi elleri kolları dolu gelmişti. "Geciktin" dedim o sırada arkada arabaya yaslanan Yusufu görmüştüm. El sallamakla yetindim. "Birazcık kaçamak yaptık sevgilimle" dedi Bukte. "Canım sende gel" diye seslendim Yusufa oda bunu bekliyormuş gibi daldı eve. Onlardan hiç birşey saklamazdım içerdeki İlkselin hesabını nasıl verecektim ama. "Şeyy misafirim varda" dedim sonunda Yusuf tek kaşı havada kim der gibi bakıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşkım
General FictionEkin 17 yasında lise 11. sinir öğrencisi babasını hiç tanımamış fakat varlıklı bir aileden gelmiş ailenin tek kız torunu ve sonradan aileye dahil olan kişiler Ekinin kafası karışıyor ve yıllardır dostu ve ailesi arasında tercih yapmak zorunda kalıyo...