Arasla Yolculuk

10 0 0
                                    

"Seni çok sevdim Ekim Soykan!"

Kızlar barı koşarak terk etmişlerdi ve Emre şok içindeydi "nasıl oldu da Buseyi dövdün kız çok güçlüdür bu güne kadar dayak yediğini görmedim" dedi gülerken aklıma yusufla gittiğim sporlar aklıma geldi ve güldüm "meslek sırrı" dedim. Yusuf aklıma geldi kaç kere aramıştı ama ben geri dönmemiştim. Telefonum çalmaya başladı ve arayan yusuftu bu çocuğu düşünmeye gelmiyor :) "müsadenizle" diyip bardan dışarı çıktım. "Efendim canım" dedim "sonunda be fıstık duyabildık sesini" dedi "kusura bakma canım müsait değildim ee napiyosun?" konuyu dağıtmak istedim "iyidir ya ilksellerle dışardayız geziyorduk bi arayalım dedik" dedi ahh ilksel varken neden aradı ki şimdi. "İyi bakalım selam söyle ilksele" dedim "peki fıstık sende ne var ne yok ne zaman gelecen bakıyım" dedi "yarın yola çıkıyorum buluşalım ayarla birşeyler kapatmam gerekiyor şimdi öptüm" deyip kapattım arkamı döndüğümde arabaya yaslanmış sigara içen bi Aras beklemiyordu yanına gittiğimde kafası kaldırmadan "kimler konuşuyordun?" diye sordu "arkadaşım yusuf merak etmişte" dedim ve sigarasını elinden aldım içmeye başladım şaşırdı sonra kendi tekrar yaktı. "Yarın sabah kahvaltıdan önce yola çıkacaz eve gidip dinlensen iyi olur yol uzun başka yerde uğrayacaz" "peki Pusat gile deyim gidelim" dedim sigaradan son kez çekip yere atıp ayağımle ezdim içeri girdim. Çok fazla içmezdim ama yinede içerdim sigara bunu Arasın bilmesi gerekirmiydi bilmiyorum ama öğrendi bir kere napalım artık. İçeri girdiğimde sahneye yeni çıkan Pusat beklemiyordum eline mikrofonu alına bana döndü ve "bu şarkı biraz alakasız olacak ama hayatıma yeni giren ve çok değerli olan Ekine gelsin" dedi tüm gözler bende sabitlenince ister istemez rahatsız oldum Pusat şarkıya başlayınca geri herkes Pusata döndü #kenan doğlu Tencere kapak söyledi# şarkı bittiğinde herkes alkışladı bende alkışladım. Şarkı bitince söze başladı "millet yanılış anlamak yok o benim kuzenim oluyor ve hepinizin bacısı oluyo anlamayan içerdeki odaya geçsin Aras bey orda ;) " dedi herkes bana baktı ve geri önüne döndüler. Pusat yanımıza geldiğinde Arasın dediklerini söyledim ve oda gidelim dedi Emreye ve Efeye veda ettikten sonra eve döndük. Yatmak için herkes odasına geçti Reyyanın yanına gittim gece geç saate kadar konuştuk o annemle nasıl tanıştıklarından sürekli konuştuklarından ve Efeden bahsetti bende kendi hayatımdan Bukre ve Yusuftan Ardadan diğer akrabalarında okuldan ve sevgili konusunda hiç erkek arkadaşım olmadı dediğimde yalan söylediğimi düşündü ilk başta bende dedimki "bu güne kadar herşeyde ilk aşk babadır diye duydum ve önemliymiş yani bende ilk aşkımı hemde son aşkım olarak kalsın istiyorum ve bekliyorum" dediğimde inandı yatağa yattığım sabah saat 4e geliyordu geri saat 8 de kalktım herkesle vedalaştım Pusata sarılırken kulağıma eğildi ve "ne zaman aramak istersen ara hemen gelirim seni çok sevdim küçük kardeşim" dedi alnmı öptü bende yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Sıra Reyyaya geldiğinde uzunca sarıldık ve en yakın zamanda görüşmek üzere sözleştik.
Arabaya bindiğimizde Aras telefon görüşmesi yaptı.
"Söyle"
"----------"
"Daha yeni evden çıktık emaneti alıp gelirim yanına"
"----------"
"Tamam seninle birini tanıştıracam şimdi görüşürüz"
Deyip kapattı acaba emanet neydi ve beni kimle tanıştıracaktı.
"Müzik açabilirmiyim?" diye sorduğunda kafasını belli belirsiz salladı. Radyoyu açtığımda haberlerin olduğunu duyduğumda geri kapattım.

Deniz kıyısında küçük bir kafe vardı
"Kahvaltımızı yapalım seni biriyle tanıştıracağım" dedi "peki" dedim bi anda durdu sonra önüme geçip yüzümü ellerinin arasına aldı "herşey bir gün içinde gerçekleşti benim içinde zor oldu ama atlatacaz beraber tamam mı?" diye sordu kafamı salladım "birde şu kısa cevaplara çare bulalım sıkıldım bu durumdan" dedi "konuşursam susturanazsın ama" deyip güldüm onunda dudakları hafiften yukarı kıvrıldı "fazlası bünyeye zarar ufaklık" deyip göz kırptı.

Masaya oturduk biraz yaşlı bir amca gelip "oo hoşgeldin Aras paşam yoktun ortalarda" dedi Aras "hoşbulduk Recep abi işler güçler onlardan vakit bulamadım ki" dedi "iyi bakalım Aras bu güzel kızımızda kim bakıyım?" "bu benim yiğenim Recep abi Yaren ablamın kızı" adının Recep olduğunu öğrendiğim adam biraz şaşırdı "öylemi yaren kızımda burdamı onuda getirseydin keşke özledim onuda" dedi demek ki annemi tanıyordu bu adam "yok ablam burada değil bende Ekini geri götütüyordum zaten" "pekala yiğenim siz yemeğinizi yeyin benden olsun" dedi adam "oldu abi giderken uğrarız" dedi adam giderken garsonlara bişeyler dedi garson kafasıyla onayladı ve hemen ardından masa donatılmaya başladı.

İlk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin