Herkes masadan kalkmıştı Solana geçmiştik. Tekli koltuğun birine Aras diğerine Hacer hanım iki koltuğa Yasemin hanım ve Ali bey üçlü koltuklarada Pusat Reyya ve ben oturmuştuk ortalarında ben oturmuştuk Reyya destek olurcasına elimi tutuyordu pusatta ilk defa destek verircesine gülümsüyordu. Arasda her zaman ki gibi ciddiyetinden taviz vermiyordu. Konuşmaya Hacer hanım başladı. "Bak kızım annenler gençken bir hata yapıp evlendiler ve dedenin izni olmadı. O yüzden sen bizi tanımıyorsun sen doğun sırada Yasemin Reyya ve pusata hamileydi sen doğduktan bir hafta kadar sonra doğdular. Deden seni görmeyi çok istedi ama olmadı. Kısmet değilmiş" dedi ben altta kalırmıyım hiç " gururuna geçiremedi desenize" dedim. Reyya elimi hiç bırakmadı pusat bıyık altından sırıtıyor Aras şaşkın Yasemin hanım düşünceli Ali bey telefonuyla uğraşıyor. Ali bey " benim işim çıktı size iyi geceler tanıştığıma sevindim Ekincim" dedi gayet tatlı bir sesle Aras karşı çıkar sanmıştım ama yanılmışım. Hacer hanım konuşmaya devam etti " dedeni geçen hafta kayıp ettik kızım acımız taze ve seninle tanışmak istedik annen babasına hasret gitti" " hiç yoktan annem babasını gördü" diye mırıldandım Reyya ve Pusat duymadı ama Aras duydu ve atladı. "Ne ablamı kaçırıp evlenip ailesine düşman edip gittimi sevgili Osman Soykan?" babamın öldüğünü bilmiyordu anlaşılan ama susamazdım babam hakkinda haddini aşmıştı. "Ne saçmalıyon sen ya babam öldü anlıyon mu benim doğduğum gün öldü!!" o kadar sinirlenmiştim ki konuşurken bunların yanlarında aglamayacaktım. Aras şok olmuştu demekki bilmiyordu yanıma yasemin hanım gelmişti Allah karetsin ilaçim evde kalmıştı ve ben kriz geçiriyordum. Bir sure sonra pusatın kucağındaydım ve gerisi karanlık.
## Bir gün sonra ##
Yavaş yavaş kendime geliyordum hastane kokusu burnuna gelince burnumu kırıştırdım. Gözlerimi açtığımda karşımda ayakda Aras duruyordu koltuklar da Pusat ve Reyya vardı yanımda ise Arda. Uyandığımı fark eden ilk Aras oldu kımıldarken Arda uyandı "Güzelim iyimisin?" Ardanın sesi yorgundu anlaşılan gece yine basımda nöbet tutmuş Ardanın sesine Pusatta uyanmıştı. Hemen yanıma gelmişti Aras hala geride bakıyordu. " E evet" dedim zar zor. Pusat " yorma kendini uyu biraz" dedi Arda "hadi güzelim uyandığında burada olacam" dedi " sakın beni bırakma" dedim ve yıllardır hapsettim göz yaşlarım özgürlüğe kavuştular. Aras hiç bişe demeden odadan kapıyı çarpıp çıktı kapının sesine Reyya da uyandı Pusat " biz dışardayız bişe olursa seslenmeniz yeterli hadi Reyya gidelim" dedi Reyyada "tamam" deyip odadan çıktilar. Ardayla baş başa kalmıştık göz altları morarmıştı. Yanımda yer açtım ona ilk başta itiraz etsede geldi onun düşünde ağlarken çok rahat oluyordum. " Bukre ve Yusuf aradı kaç kare istersen bi ara onları" dedi. "Peki birazdan ararım" dedim.
2 saat sonra
Gözlerimi açtığımda Arda yoktu. Karşımda Aras vardı koltuk da yayılmış bir şekilde oturuyordu. "Bi an hiç uyanmayacağinı sandım" dedi sesi yorgundu "şey arda nerde" "ilaçlarını almaya gitti Reyya evde Pusatta taburcu işlemlerini hallediyordu bende senle konuşmak istemiştim." "seni dinliyorum"
" bak Ekin ben gerçekten bilmiyordum osman eniştenin vefat ettiğini üzgünüm" biraz duraksadı "bir gün öncesine kadar bi ablam olduğunu da bilmiyordum babamın vefatından sonra öğrendim şok olmuştum 22 yıldır bir ablam varmış birde yiğenim ve ben yeni öğreniyorum ablamla konuşmayı denedim. Reyya sürekli konusuyormus zaten Pusatta geçen hafta öğrenmiş oda çok sinirliydi ve ilk defa bu gün endişelendi pusat sen onun kucağında baygınken ilk defa korktum ben anlıyormusun. Ben ilk başta size servet için ortaya çıktınız sanmıstı." duraksadı biraz "sözümü kesme ve beni dinle iki senedir reyya sürekli tefonla biriyle konusuyor ilk basta erkek arkadaşı sandım enisteme dedim o da ben hallederim dedi meğerki yaren ablamla konuşuyormuş ve eniştemle ablam biliyorlarmis. Dün Reyyanın odasının önünden geçiyordüm 'teyzem kurban olurum ağlama sen dedem vefat etti ama biz ekinle tanışırız senin gözün arkada kalmasın' diyordu ilk başta anlayamadım sonra odasına girdim telefonu elinden alıp karşıdakiyle konuştum kimsin dedim ben yaren sen kimsin dedi sonra ablam olduğunu anladım ve senin buraya gelmeni istedim bak açık konusacaz yaren ablam hastaymıs durumunda iyi değilmiş ona kötü davranma ve bildiğini söyleme bu gün beraber dönecez muğlaya ve bende tanışacam ablamla oldumu canım soru sormak yok itiraz yok üzerini giyin dışarda bekliyorum" dedi ve çıktı be söylediklerini algılamaya çalışıyodum. Annem hasta bunu Aradan öğreniyorum ve bana canım dedi. Annenin bazı sağlık problemleri vardı ama önemli bir şeyi yoktu. Gidince sorarım ama ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşkım
General FictionEkin 17 yasında lise 11. sinir öğrencisi babasını hiç tanımamış fakat varlıklı bir aileden gelmiş ailenin tek kız torunu ve sonradan aileye dahil olan kişiler Ekinin kafası karışıyor ve yıllardır dostu ve ailesi arasında tercih yapmak zorunda kalıyo...