yeni ev

11 0 0
                                    

Duyduklarım karşısında şok oldum yeni bi aile yeni kuzen bir dayı teyze üstüne anneanne ve yeni vefat eden dede. Hepsi çok çabuk gelişmisti. "olur gideyim ama arda kalsın" dedim. " ne sacmaliyon lan bende gelecem tanımadığın insanlarla yanlız birakmam seni" dedi.
" iki sene önce nasıl biraktiysan şimdide bırak hem onlar benim AİLEM!!" dedim Ailem kelimesinin üstüne basa basa.
" ne ailesi be 18 sene sonrami akıllarına gelmisin."
Hayriye sultan araya girmeseydi biz ardayla çok tartisacaktik " tamam yavrum sen tek git zaten benimde ardayla konusacaklarim vardı" dedi o sırada kapı çaldı. Yanımıza anneme benzeyen çok güzel bi kız ve çoook yakışıklı oğlan girdi kız taş çatla benle yaşıt oğlanda 20 yasında diyebilirim.
"Selam" tatlılıkla konuşan kız yanıma gelip bana sarıldı. Bende "selam" diye miraldandım. "Ben reyya bu da dayım Aras sende Ekin olmalısın" dedi. " evet" demekle yetindim kısa ve öz cevaplar veriyordum. Dayım olan Aras " hadi gidelim artık" dedi benle konuşmadı bile çok sert bi yapısı vardı ama çok yakışıklıydı. "Tamam" deyip hayriye sultanı öptüm ve ardanın boynuna sarıldım " seni habersiz birakmayacağ ım en fazla iki gün sonra gelirim seni çok seviyorum aklın bende kalmasın yakışıklım" deyip boyun girintisine minik bi öpücük kondurdum oda anlımdan öpüp " telefonun kapalı olur yada ulaşamazsam seni öldürürüm güzelim" dedi hala tereddüt icindeydi. Kafami sallamakla yetindim. " ben çantami alıp geliyim o zaman" dedim Reyya bende senle geliyim dedi. Ben önden o arkadan geliyordu. Odaya çıktığımızda küçük bi çanta ve sporda kullandığım kıyafet cantama bi kaç tane kıyafet koydum ve aşağı inerken Reyya "telefon" diye hatırlattı. Ah tabi ya telefon şarjim bitmişti kapanmıştı. Aşağı indigimizde Arda biraz gergindi Arasda her zamanki gibi soğuk davranıyordu. "Şarjim bitmiş telefon kapalı açınca hemen aradım" dedim ve evden çıktık. Kapının onunde son model ustu açık bi spor araba vardı. Reyya "istersen öne sen otur" dedi ve cevap vermeme izin vermeden arkaya gecti. Bende binince Arasa bana bakıp " kemer takmayacaksın herhalde küçük hanım?" diye sordu. Sessizce kemerimi taktim ve önüme baktım. Arkadan Reyya dayım cevap alamayınca çok sinirlenir ona cevap vermelisiniz" diye uyarıda bulundu. " peki" deyip sustum. Yol boyu kimse konuşmadı. Eve pardon villaya geldiğimizde ben arabadan indim ve Reyya kolumdan tutup seni odana götürüyüm diye çekiştirmişti. Aras "saat yedide aşağıda olun yemekte birinizi eksik görmek istemiyorum helede seni küçük hanım" dedi. Şaşırmıştım bnle daha yarım saattir tanışıyor ve bana takti. "Peki" deyip yürümeye başladım.
İkinci kata çıktığımızda Reyya kapının önünde durup "hazırmısın?" diye sordu. Kafamla evet komutu vermiştim bu kız çok cana yakin davranıyordu ve benle konuşma çabası içindeydi.
Odanın kapısını açtığında odaya ağzım açık bir şekilde bakıyordu beyazlar içinde bir odaydi. "Burası senin ondan mı?" diye sorduğumda "hayır senin daha bu sabah temizlendi bende ilk defa bu sabah gördüm yani kapısı hep kilitliydi bu odanın anneannem ilk defa açtı kapısını ve hepimiz şok olduk dayım bile" dedi. Bu kızı Bukre ile tanıştırmalıydım onunla yarisabilirdi çok hızlı ve çok fazla konuşuyordu. Bukre demisken ben onu hiç aramadim sıçtıkk!!
"Sen duş felan al saat yedide aşağıda ol yemek vakti sakın geç kalma" diye uyardı Reyya. "Tamam" deyip odaya girdim. Hemen priz bulup telefonumu açtım Bukreyi aradım. İlk çalışta açtı "alo kuzum iyimisin?" diye sordu ve şaşırdım azarlamasini felan bekliyordum ama yapmadı bukrede annemle konuşmuş ve annem ona anlatmış oda çok şaşırmış ama bana destek olmak için belli etmiyor yoksa bu kadar az konuşmazdı. Ona Reyya ve Arastan bahsettim. Saatin farkına bile varmamisim hemen uzerimi değiştirdin saçını açtım ve kapıyı açtım karşımda bir adet sınır küpü Aras!

İlk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin