O çocukda kimdi??

24 1 0
                                    

Sabah iğrenç alarımın sesiyle uyanmıştım. Sabah saat daha 6 bu kadar erken kalkınmaz abicim ya. Yatağın içinde oyalanıp durdum kalkıp etrafa bi göz attım. Ardından ders programına süper bu gün sınav veya sözlü yoktu tek iş Bukreye mesaj atıp okula gitmeyeceğini söylemkti. Telefonu elime alır almaz kapı çaldı. Karşımda Bukre tüm güzelliğiyle duruyor bense çok tatlı pembe geceliklerimle.
-hadisene kızım hazırlanmadın daha??
-yoo baksana hazırım böyle geliyorum okula :D
-uff kalk giyin hadi erken çıkacaz.
-saçmalama kızım bu gün gitmiyorum ben okula.
-hayr geliyosun.! İtiraz kabul etmiyorum.
-bi insan her sabah okula gidecem diye bu kadar heycanlanırmı manyakmısın?
-insanın sevgilisi okulda bekleyince heycanlanıyor canım. Birde sana bulsak da sende okula severek gelsen.
-saol canım ben iyim böyle. Aşk acısı çekenlerde acıyorum zaten :))
-bu laflarını hatırlatırım ama.
-hatırlat kuzu bu güne kadar olmayan bundan sonrada olmaz.
-tamam senle tartışmayacam hazırlan Yusuf gelip alacak kahvaltıya gidiyoz.
Hemen banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım. Siyah şort siyah salaş bi t-sort siyah konversler ve ince bi eyleynir. Saçımı sıkıca at kuyruğu yapıp hazırım demiştim. Yusuf gelmiş bizi bekliyordu.
Hemen bukre yle sarıldılar benden de makas alıp "günaydın fıstıklar" demişti.
Bi kafeye gidip oturmuştuk Yusuf kahvaltı söylemişti hepimize ben duble şekersiz bir çay. Hayatta en büyük zevklerinden biriydi demli şekersiz çay içmek. Oturduğumuz kafe okula yakındı ve öğrencilerin çoğu burada yapıyorlardı kahvaltılarını bense yeni öğrenmiştim burayı. Bi çocuk gelmişti esmerdi Yusuf ve Bukre ile selamlaşmıştı babada sadece merhaba demekle yetinmişti. Yusufla araları iyidi galiba masaya davet etmişti çocuk arkadaşlarla olacağını söyleyip başka gün için sözleşmişlerdi.
-"Buda kim" diye sorduğum sırada Bukre "sizin karşı sınıfta canım biraz gözünü neler kaçırıyosun" deyip imalı Piç smail attı bende umursamamazlıktan gelmiştim herzamn ki gibi. Ama aklım o çocuktaydı bizim okulda oda yetmiyor karşı sınıfta yani uç yıldır aynı okuldayım ve tanımıyorum. İsmi neydi acaba merak etmiştim aklım onda kalmıştı.

İlk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin