Üzülsem mi Sevinsem mi

51 3 0
                                    

Gözlerimi açtığımda hastane odasındaydım karşımda diyordu. Hayal görüyor olmalıydım. Nası iki sene önce habersiz giden ve iki sene sonra karşıma çıkan sen neden gelmiştin. Arda !!!
Nasıl olurdu iki sene önce beni kafede hiç bişe dememiş anlımdan öpüp "kendine iyi bak güzelim" demişti. Ona hayrandım benden 3 yaş büyük yakışıklı esmer uzun boylu ve kaslıydı o simsiyah gözlerinde kayboluyordum. Hayır ona aşık değildim sadece hayrandım. Yanıma gelmiş elimi tutmuş "iyimisin güzelim" dedi. Kekeleyerek "eeveett" dedim.
"Tamam o zaman serum bitince çıkarız Yaren Teyzemide çok özledim yemeklerini de" diyerek ekledi. Eve geldiğimizde annem Arda'ya sarılıp "Nerelerdesin kaçak" demişti. "Bu sefer arayı çok açtın dedi". Bi ben alışamamıştım Arda'nın ortadan kaybolmalarına gizemli biriydi kafasına göre hareket eder Metin amcayla Neriman Teyzeyi asla dinlemez hatta onları hayatında yokmuş gibi davranırdı. O huyuna gıcık olurdum ben Neriman Teyzeyi de Metin Amcayıda çok severdim iyi insanlardı ama Arda da anlamadığım bi tuhaflık vardı.
2 gün sonra....

Evdeki kahkahalarla uyanmıştım. Merak etmiştim annemin sesi ile kendime geliyorsun. " Bukre kuzum uyan hadi kahvaltı hazır". Sesin ardından odaya Arda girdi elinde hediye kutusu ile "uyan hadi ufaklık bu gün okulu asacaksın benimlesin" demişti. İlk defa okula gitmek istiyordum.
-"Hayır olamaz bugün okulda olmam lazım" demiştim
-"Peki kaçta çıkacaksın okuldan??"
-" ilk derse girer çıkarım"
-"Tamam ufaklık ben alırım seni okuldan" dedi tam odadan çıkarken
-"Bi dakika elindeki kime??"
-"Ah unutuyordum sana almıştım" diyerek bana uzattı.
Kutuyu açmaya başladığımda heyecanlanmıştım -ohaaa bu en sevdiğim kupaydı demiştim- odadan çıkıp Arda'nın yanağına ufak bi öpücük kondurup teşekür etmiştim.
Annemin "Hadi artık masaya" demesiyle irkilmiştim.
Arda beni okula bırakıp
-"ne zaman istersen ara hemen gelirim" demişti. İki saat derse girdikten sonra sıkılıp Ardayı aradım
-"uff ben çok sıkıldım beni alsana"
-"kapıya çık 5 dakikaya ordayım" dedi.
Arabaya bindiğimizde "kemerini tak ufaklık gidiyoruz" dedi nere olduğunu sorsamda cevap vermedi. Nasıl unutmuştum bu gün salıydı. Her zaman ki yerimize gelmiştik.

İlk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin