23. Bölüm

600 36 44
                                    

SEEELAMM, BONTEN KİTABİNİ BİRAZ İLERLETİP GERİ DÖNDÜM. BU ARADA BU KİTABİ OKUYUP BONTEN KİTABİMDAN HABERİ OLMAYANLAR İCİN:

 BU ARADA BU KİTABİ OKUYUP BONTEN KİTABİMDAN HABERİ OLMAYANLAR İCİN:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İSTERSENİZ OKUYUN. HER NEYSE COK UZATTİM, BÖLÜME GECEBİLİRSİNİZ.

Rin'in ağzından

Mikey'le su almaya yakındaki bir büfeye gittik. Suya tek attıktan sonra şişeyi çöpe attım.

Mikey: Oha.

Rin: Ne sandin.

Mikey: Eve gidelim mi?

Rin: Olur. Şu Emma'nın giydirdiği topuklular amıma koydu zaten.

Timeskip: Evde~

Emmalar evde değillerdi. Yine nereye gitti bunlar ya? Topukluları çıkardım, duş aldım ve üstümü değiştirdim. Aşağı salona indiğimde Mikey altında gri eşofmanla oturuyordu. (Evet yazariniz gri eşofman sevdalisi) üstünde hiçbir şey yoktu. Tekrar odaya çıkıp ona bir tişört aldım. Yanına gittim.

Rin: Mikey, üşüteceksin. Al giy şunu.

Mikey: Tamam.

Üstüne tişörtü geçiriverdi. Bir insan üstüne tişört geçirirken bile bu kadar karizmatik olamaz ama.

Rin: Ben odama gidiyorum. Gelecek misin?

Mikey: Sen git, birazdan gelirim güzelim.

Yanağına bir öpücük kondurdum. O da biraz gülümsedi ve bana sarıldı.

Rin: Tamamm.

Odaya çıktım. Hoparlörden müzik dinlemeye kara verdim. Sonuçta evde bizden başka kimse yok. Telefonu hoparlöre bağlayarak şarkıyı açtım. (Medyadaki şarkıyı açabilirsiniz burada) Söylemeye başladım.

Rin: Bu kız beni sever.

Rin: Bu kız beni öldürür.

Rin: Bu kız bana güzeeeeel hayaller gördürür.

Rin: Bu kız beni tutar. Ve kendine çeker.

Rin: Bu kızla bana bir oda bir yatak bir kütüphane yeter.

Rin: Belli ki bir sır vardı onun sesinde.

SKATEBOARD | Mikey x Reader |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin