SU ARALAR KONUSMA KİTLİĞİ YASİYORUM ARKADASLAR, BU YÜZDEN HİC BİSİ SÖYLEMEK AKLİMA GELMİYO OZUR DİLİYORM. NEYSE NEYSE, BÖLÜME GEÇEBİLİRSİNİZ
•••••••••••••••••••••••••••••
Mikey'nin ağzından
Rin'i baska bir hastane odasına yatırdığımda o herifi çoktan yoğun bakıma almışlardı, az bile yaptım. Bir süre sonra hemşirenin birinden Rin'in uyandığı haberini aldık. Ken-chin, Haru, Usui ve ben Rin'in yattığı odaya gittik. Kapıyı tıklattık.
Rin: Gelebilirsiniz.
Kapıyı açıp içeri girdik.
Mikey: Rin, nasılsın?
Rin: İyiyim Mikey. Muhtemelen kendime engel olamayıp, uykumun beni yenmesine izin verdiğim için sana doğru düzgün tesekkür edemedim. Teşekkür ederim. :)
Mikey: Rica ederim. Sen iyiysen başka birşey umrumda değil zaten. :)
Draken: Ayıp oluyor ama kgapçcaüxl.
Mikey: Sus salak.
Biz Ken-chin'le atışırken Rin'in telefonuna mesaj geldi.
Rin: Mikey, telefonumu uzatır mısın? Arkandaki sehpanın üzerinde.
Mikey: Tabii. Al bakalım.
Rin: Sağol.
Takemichi: Rin, hastanede olduğun haberini aldık. Nasıl oldun?
Rin: İyiyim Takemichi, teşekkür ederim.
Takemichi: Peki madem. Birşey olursa haber ver mutlaka olur mu?
Rin: Tamam tamam merak etme sen.
Takemichi: Tamam, görüşürüz.
Rin: Görüşürüz Take.
Takemichi: Take? İyiymiş dkamxşaş.
Rin: Tabii olm ne sandin sen beni dlsşclaş.
Rin'in yüzünde bir gülümseme oluşmuştu. Kimdi bu? Sevgilisi mi yoksa? Lütfen sevgilisi olmas- bekle, neden böyle dülünüyorum ki? Lan kalbime ne oluyor? Bu bir tür aşk falan m- ah, ben Rin'i seviyorum.
Rin telefonu yanına bıraktı.
Mikey: Kim?
Rin: Ha, Takemichi.
Ohh rahatladım.
Draken: Ne diyor?
Rin: Hastanede olduğumu duymuş, nasıl oldun diyor.
Mikey: Tamam.
Draken: Bu arada Mikey, sen neden Rin telefonu elinden bırakır bırakmaz telaşla "kim?" diye sordun? Ayrıca Rin, sen neden kızardın?
Haru: OoOoOoOoO
Usui: Hayırdır? Ofkddikxps.
Rin: Mikey bana bak.
Rin bana biraz kaş göz hareketi yaptı, anlamıştım. Diğerleri görmemişti muhtemelen. Sonra fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKATEBOARD | Mikey x Reader |
Romance⚠️Smut vardir⚠️ Cringe muhtemelen😫🙌🏻 Neyse iyi okumalar asklarim