YİNE BOLUM YAZİYOM. DURMAK YOK. CİDDEN COK YAZASİM GELİYO AMK. NEYSE BÖLÜME GECEBİLİRSİNİZ.
••••••••••••••••••••••••••••••••
Yazar'ın ağzından
Mikey biraz ağladıktan sonra toparlandı ve tekrar hastanenin içine girdi. Drakenlerin yanına gitti.
Mikey: Diğerleri nerde?
Draken: Baji Rin'in odasında. Diğerleri bir şey olursa mutlaka arayın deyip gittiler.
Mikey: Anladım.
Mikey: Ben burada sabahlayacağım.
Draken: Üstüne kıyafet getireyim mi?
Mikey: Sikerler kıyafetini. Sadece Baji'yi al ve git.
Baji odadan çıkmış, onlara doğru geliyordu.
Baji: Nereye?
Draken: Gidiyoruz Baji.
Baji: Ne? Sanki kuzenimi burda bırakırım da.
Draken: Mikey kalacak.
Baji: Bende kalacağı-
Mikey: Gidin Baji.
Baji: İyi.
Baji'yle Draken gittler. Mikey'de Rin'in odasına gitti. Rin uyuyordu. Yanına yaklaştı ve elinin tersiyle Rin'in yanağını okşadı, saçlarını yüzünden çekti.
Mikey: Beni bırakmayacağını biliyordum güzelim.
Mikey yatağın yanındaki koltuğa oturdu. Rin'i izlerken uyuyakaldı. Sabah uyandığında saat 7'ydi. Dışarıya hava almaya çıktı.
Rin'in ağzından
Yavaş yavaş gözlerimi açtım, hastanedeydim. Neden burdayım ki? Ah doğru, bıçaklanmıştım en son. Etrafıma bakındım, kimse yoktu. Hatırlıyorum... en son Mikey'le konuştum. Kavgadaydık. Ona kendini bırakmamasını söylemiştim değil mi? Doğru Mikey. Mikey! Serumumu alıp hastaneden çıkmak için yatağımdan kalktım. Koşuyorudum. Dışarıya fırladım. Gözlerim Mikey'i aradı. İşte orada. Ona doğru koşmaya başladım. Beni farketti. İlk başta hızlı adımlarla bana doğru yürüdü sonra o da bana doğru koşmaya başladı.
(Saçlari sariydi fotoğrafta mukemmel yeteneklerimle boyadim arkadaslar)
Buluştuğumuzda boynunu kavrayıp sarıldım. O da belime sarıldı.
Mikey: Hey hey hey, neden buradasın? Hala iyileşmedin.
Rin: Seni merak ettim. Belki dışardasındır diye düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKATEBOARD | Mikey x Reader |
Romance⚠️Smut vardir⚠️ Cringe muhtemelen😫🙌🏻 Neyse iyi okumalar asklarim