Astrid düşünmeden söylediği bu söz sonrası hızla ağzını eliyle kapattı. Alacağı cevaptan korkarak yanındaki oğlana döndü.
Duyduklarıyla şok olan Hıçkıdık, Astrid'e bakıyordu. Mavi gözlerinde bir çok duyguyu görüdü. Heyecan ve korku bunlardan sadece iki tanesiydi. Bunun dışında, az önce bir aşk itirafı almıştı hemde sevdiği kızdan. Kızardığını hissetti, tekrar kalp atışları hızlandı. Astrid onu seviyordu...
Artık bu kadar düşünmesine gerek yoktu. İki avcunu genç kızın yüzüne koydu, yavaşça yaklaştı ve bu sefer aralarında santimler kalması onun için bir şeyi değiştirmedi. Aşık olduğu kızı narince öptü.
Hıçkıdık'ın onu öpmesiyle duygularının karşılıklı olduğunu anlayan kız çok geçmeden ona karşılık vermeye başladı.
Nefes nefese ayrıldıklarında Hıçkıdık fısıltıyla konuştu "Ben de seni seviyorum Astrid."
O gece birbirini seven iki insan bir araya gelmişti. Gelecekte onları nelerin beklediklerini az çok bilen çift tüm bunları göze almışlardı bile.
.
.
.Hıçkıdık gece eve döndüğünde babası Hançur'dan bahsetti. Tıpkı planladıkları gibi. Yarınki uçuş için çantasını hazırladı. Biraz erzak ve su aldı yanına, bir kaç parça da kıyafet. Sabah herkesle koyda buluşacaklardı. Alması gereken çoğu şey zaten koydaydı.
Ertesi sabah önce babasıyla vedalaştı daha sonra demirci dükkanında Geğirikle vedalaştı. Koya gittiğinde daha kimse gelmemişti. Bu yüzden biraz Dişsiz ile oynamaya başladı. "Kimmiş akıllı ejderha evet sensin o Dişsiz. Akıllı şey seni. Hahahaha..."
Dişsizle oynamayı bıraktıktan sonra Dişsiz'in eğerine büyük çantaları taktı ve kulübeden eşyalarını getirmeye başladı. Defterler, kuyruk ve zırh çizimleri, ejderha otu ve Dişsiz için yaptığı ikinci kuyruk.
Tüm hazırlıklarını bitirdiğinde Balıkayak, Südüklü ve ikizler koya gelmişti. "Günaydın çocuklar. Yolculuk için hazır mısınız?"
Balıkayak "Aslında biraz endişeliyim. Hiç o kadar uzun süre uçmadık ve ve..."
"Endişelenme Balıkayak. Düşme tehlikesi geçiren olursa ben, Hançur veya Heather sizleri kurtaracağız. Uçma düzeni temelde sizi koruyarak önce Berserker adasına daha sonra da Sınır ötesine gitmek. Endişelenme."
"Pekala... sen öyle diyorsan."
Kısa süre sonra tüm biniciler ve ejderhaları koya toplanmıştı. Hıçkıdık planı anlatmaya başladı.
"Öncelikle herkes uçma düzenini biliyor varsayıyorum. Düzeni bozmak yok. Adanın diğer ucundan havalanacağız. Kasabadan kimseye görünmeden ayrılıp Berserker adasına doğru yola çıkacağız. Yolculuk biraz uzun sürecek. Bu yüzden iki kez mola vereceğiz. Berserker adasına, bir aksilik çıkmazsa yarın varmış oluruz. Şu ana kadar sorusu olan var mı?"
Sertceviz elini kaldırdı.
"Hayır, Tersceviz'i ejderhadan atma oyunu yasak. Başka sorusu olan var mı?"
Kimse soru sormayınca planın ikinci kısmını anlatmaya başladı.
"Berserker adasında bir gün dinleneceğiz. Erzak yenileyerek yola çıkacağız. Sınırın ötesi, adı gibi tam sınırda. Haritada devamı yok. Bu, yolumuzun ne kadar uzun olduğunu gösteriyor. Bu yüzden Berserker adasında iyice erzak depoladığınızdan emin olun. Herkes planı anladı mı?"
Herkes onaylayınca yola çıktılar.
Ormanda uzun bir yürüyüşün ardından, havalanacakları yere gelmişlerdi. Plana uygun şekilde sırayla havalandılar. Hıçkıdık en önde, biniciler onun arkasında karo şeklinde, Hançur ve Heather'da yan kenarlardaydılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Httyd / FanFic
FanfictionEjderha eğiticisi viking oğlanı... Ejderha avcısı viking kızı... Herkesten gizli Gecenin Öfkesi Dişsiz'i eğiten Hıçkıdık, gündüzleri Geğirik'in dükkanında çalışırken geceleri Dişsiz ile beraber diğer adalara uçarak yeni ejderhalar keşfediyordu. Bu ü...