Akşam koya herkesten önce gelen Hıçkıdık, Dişsiz ile beraber aradıkları ejderhaları bulmak için ormana girdiler. Bu ormandaki hemen hemen her ejderhayı tanıyordu. Bu yüzden üç ejderha bulmak onun için zor olmadı.
Hıçkıdık ve Dişsiz yanlarında üç ejderhayla koya geldiklerinde tüm ekip çoktan gelmişti. Fırtınuç koyda Dişsiz ile beraber kalıyordu. Ormana giderse kapanlardan birine yakalanabilirdi.
Hıçkıdık ejderhalarla beraber koya indi. "Hepinize sizlere uygun ejderhalar getirdim. Balıkayak Gronckle senin. Sert ve Ters siz Çatalboyunu, Südüklü sen ise Korkunç Kabus'u eğiteceksin. Dün çalıştığımız gibi, unutmayın güven en önemli unsurdur. Siz ejderhalarınızı eğitirken ben ise Fırtınuç için bir eyer planlayacağım. Astrid sen bu gün serbestsin."
Herkes onaylayınca Hıçkıdık küçük kulübeye gitti. Fırtınuç için düzgün bir eyer planı çıkartmalıydı ancak bunun için Astrid'e ihtiyacı vardı. Sonuçta ona binecek olan Astrid idi.
"Hey Astrid buraya gel."
Dişsiz ve Fırtınuç ile beraber göl kenarında oturan kız ayaklanıp kendisini çağıran oğlanın yanına gitti. "Evet Hıçkıdık?"
"Fırtınuç'un eyeri için. Özellikle istediğin bir şey var mı?"
Genç kız bir süre düşündü. "Daha önce eyerle bir ejderhaya binmedim yani sen daha iyi bilirsin."
"Pekala aklına bir şey gelirse söyle. Çünkü herkese tek eyer yapabilirim." Sessizce devam etti "Geğirik'e yakalanmadan beş eyer..."
Ancak ne kadar sessiz söylese de Sarışın kız bunu duymuştu. Gerçekten zorunda olmasa bile kendisi ve diğerleriyle uğraşıyordu. Kendini mahçup hissetti. Tüm bunları başına o açmıştı ve yardım etmeliydi.
"Sana yardım edeceğim."
"Hangi konuda?"
"Diğerlerini eğitmek konusunda ve eyer konusunda. Elimden geldiğince sana yardım edeceğim."
"Pekala... sağol. O zaman bu gün diğerlerini gözlemle ve onlara yardım et. Ben de eyer üstünde çalışayım."
"Tamam."
Akşam boyunca Hıçkıdık eyer planını çıkartmış ve diğerlerinin ejderhaları eğitmelerini izlemişti.
Balıkayak ve ikizler ejderhalarını eğitmiş, isimlerini bile seçmişlerdi. Südüklü ise... nasıl denir biraz... zorlanıyordu ama bunun Kancadiş'ten kaynaklı olduğu belliydi. Kancadiş Südüklü'ye sataşmadan durmuyordu. Hıçkıdık hepsine ejderhalara binmelerini ve koy içinde bir tur atmalarını söyledi.
İlk olarak Balıkayak ve ejderhası Köfte havalandılar dikkatlice koy içinde bir tur attıktan sonra yere indiler.
"Afferim Köfte, afferim akıllı kızıma. Eee nasıldık?"
"Gayet güzel. Ters, Sert sıra sizde."
Ters ve Sert ejderhaları Kusu ve Fışı ile havalandılar. Bir kaç kez düşme tehlikesi atlattılar ve geri döndüler.
"İki baş demek iki beyin demek bu yüzden uyuşmazlıklar olabilir daha çok çalışmalısınız ama yinede fena değildiniz. Südüklü."
"Kancadiş sakin olur musun?! Sadece bir tur atacağız."
Kancadiş kuyruğu ile Südüklü'nün kafasına vurdu daha sonraysa onu tutup boynuna koydu. "Tamam hadi onlara derslerini verelim Kancadiş!"
Südüklü ve Kancadiş koyda uçmaya başladılar. Her şey normal gitmişti garip bir şekilde. Tabii yere inecekleri sırada Kancadiş aniden yan bir şekilde ilerleme kararı verince Südüklü göle düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Httyd / FanFic
FanfictionEjderha eğiticisi viking oğlanı... Ejderha avcısı viking kızı... Herkesten gizli Gecenin Öfkesi Dişsiz'i eğiten Hıçkıdık, gündüzleri Geğirik'in dükkanında çalışırken geceleri Dişsiz ile beraber diğer adalara uçarak yeni ejderhalar keşfediyordu. Bu ü...