Kahverengi saçlı çocuk odanın kapısını çaldı. "Astrid benim Hıçkıdık. Gelebilir miyim?"
"Evet."
Hıçkıdık odaya girdi. Kız, yer yatağında uzanmış tavanı izliyordu.
"Yerde ben yatabilirim. Sen yatağa geç."
"Sorun değil Hıçkıdık."
"Sence Heather'ın yatağında benim uyumam mantıklı mı? Yani bilirsin..."
"Ah, pekala." Diyerek Heather'ın yatağına geçti sarışın kız. Hıçkıdık ise az önce Astrid'in yattığı yer yatağına uzanmıştı. Sadece bir gecede kokusu yastığa sinmişti mavi gözlü kızın. Yüzünde bir gülümseme oluştu.
"Nasılsın?" Diye bir soru yöneltti.
"İyi sayılır. Sen?"
Hıçkıdık heyecanlıydı. Aylardır hayalini kurduğu yere gideceklerdi. Buna ek olarak bu hayalinde sevdiği kız ve arkadaşları da dahildi.
"Heyecanlıyım. Sınır ötesine gideceğiz."
Astrid yattığı yerden doğruldu "Evet. Orada bizi eğitmeye devam edeceksin değil mi?"
Hıçkıdık gülümsedi "Tabii ki. Hatta görevlere bile katılacaksınız."
"Görev?"
"Hmm... avcıların elinden ejderha kurtarma, yeni ejderha türleri keşfetme gibi görevler."
"Bu harika."
"Evet ve tehlikeli."
"Üstesinden gelebiliriz."
"Evet. Biliyorum."
Bir süre ikisi de konuşmadı. Sessizliği Astrid böldü "Neden sınırın ötesine bu kadar çok gitmek istiyorsun?"
Hıçkıdık başta cevap vermedi. Amaçları tabii ki ejderha kurtarmak ve yeni türler keşfetmekti lakin planın temeli yeni bir Gecenin Öfkesi bulmaydı. O, Heather ve Hançur yeni bir Gecenin Öfkesi bulmak istiyorlardı. Bu üçünün sırrıydı ve bu yüzden söylemeye çekiniyordu. Fakat Astrid'in bunu bilmesinde bir sakınca görmüyordu. Söyleyebileceğine karar verdi. Yattığı yerden doğruldu.
"Yeni bir Gecenin Öfkesi bulmak istiyoruz. Bu yüzden 'Sınır Ötesi' projesini gerçekleştirmek istiyorum. Heather ve Hançurla beraber. Ve tabii ki seninle." Gülümsedi yeşil gözlü çocuk.
Astrid "Dişsiz türünün tek örneği. Bu zamana kadar başka bir Gecenin Öfkesini kayda almamış kimse."
"Evet. Gittiğim hiç bir adada Gecenin Öfkesi yoktu. Umarım sınırın ötesinde vardır. Dişsiz... o çok yanlız hissediyor bunu biliyorum ve bir şey yapamamak beni çıldırtıyor."
"Siz en iyi dostlarsınız Hıçkıdık. Eminim fazla yanlız hissetmiyordur."
Hıçkıdık cevap vermedi. Yanlızlığı en iyi o biliyordu.
"İyi geceler Astrid."
"İyi geceler Hıçkıdık."
İki genç bir birlerine iyi geceler dileyerek gözlerini yumdular.
Gecenin ilerleyen saatlerinde çığlık sesiyle uyandı Astrid.
"DİŞSİZ!" Hıçkıdık kan ter içinde uyanıp doğrulmuş, bir elini uzatmıştı. Nefes nefeseyken kabus gördüğünü idrak etmeye çalışıyordu.
"Hıçkıdık! Hey sakin ol sadece bir kabus." Diyerek yataktan inip oğlanın yanına geldi. Bir elini omzuna koydu sakinleşmesi için.
"Astrid, o..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Httyd / FanFic
FanficEjderha eğiticisi viking oğlanı... Ejderha avcısı viking kızı... Herkesten gizli Gecenin Öfkesi Dişsiz'i eğiten Hıçkıdık, gündüzleri Geğirik'in dükkanında çalışırken geceleri Dişsiz ile beraber diğer adalara uçarak yeni ejderhalar keşfediyordu. Bu ü...