12

526 22 7
                                    

Ateş yakıldı ve çevresinde bir çember şeklinde oturdu tüm biniciler. Hıçkıdık'ın bir yanında Hançur, diğer yanında isr Astrid oturuyordu. Astrid'in yanına her ne kadar Südüklü oturmak istese de ssrışın kız ona bir firsek geçirmiş ve Heather'ın, yanına oturmasını sağlamıştı. Hrather'ın yanında Balıkayak, onun da yanında Ters ve Sert otururken Südüklü, Hançur ve Sert'in arasında kalmıştı.

Hetkes gülerek bir şeyler anlatıp sohbet ederken Ters "Hey şunlar da ne? Umarım Sert'i alırlar."

Herkes Ters'in işaret ettiği yere baktı. Denizde kıyıya yaklaşmakta olan bir gemi vardı. Ejderhalar ise sahiplerinin yanında.

İşte bu pek de iyi değildi.

"Dişsiz çabuk diğer ejderhalar ile adanın diğer tarafına gidin!"

Dişsin kuyruğuyla binicisinin kafasına vurdu "Ah! Dişsiz ne-" ejderha kapalı kuyruğunu gösterincr hatırladı. Hıçkıdık olmadan uçamaz.

"Köfte, Dişsiz'i taşıyabilir misin?" Ejderhasına sordu Balıkayak.

Köfte üzgünce başını salladı. Hemen ardından Kancadiş havalanıp Dişsiz'i alarak uçmaya başladı ve diğer ejderhalar da peşlerinden havalandı.

"Peh ben istesem bu kadar yardımsever olamazdı." Huysuzca söylendi Südüklü.

Astrid "Şimdi ne yapacağız?"

Hançur histerik bir şekilde güldü "Gelen herkesi parçalara ayıralım!"

"Hançur!"

"Ah doğru doğru hayır sinirlenmeyeceğim la la la ben engin bir denizim la la la..."

Balıkayak "Geliyorlar Hıçkıdık ne yapacağız?"

"Buraya kamp yapmaya gelen arkadaş grubu gibi davranacağız panik yapma Balıkayak."

Yaklaşık on dakika sonra gemi adanın kıyısında durdu. Biniciler planladıkları gibi ellerinde sopalara geçirilmiş kızarmış balık yerkes sohbet ediyorlardı. Geminin gelmesiyle hepsi gemiye döndü. Tahminleri doğruydu. Avcılar gelmişti. Hıçkıdık avcıların liderinin Raykır adında biri olduğunu biliyordu ancak onun dışında pek bir bilgisi yoktu. Bu avcılar Berk gibi değildi daha acımasız daha vahşi bir gruptu. Avcıların lideri gemiden indi.

"Hey siz çocuklar. Derhal gidin burdan."

Südüklü "Ha? Sen kimsin de buna karar veriyorsun?"

"Alın şunları."

Hıçkıdık "Ah hey merhaba. Acaba diyo- aman neyse ne ya. Dişsiz!"

Ejderhalar binicileri için endişelenmişlerdi bu yüzden adanın diğer ucuna değil sadece onların göremeyecekleri kadar uzağa gitmişlerdi. Dişsiz, dostunun sesini duyunca saklandıkları yerden çıktı ve koşmaya başladı. Diğer ejderhalar da onu uçarak takip ediyorlardı.

"Patron ejderhalar geliyor."

Astrid "Fırtınuç dikkat et!"

Avcılardan biri Fırtınuç'a ok atmıştı. Ejderha son anda oktan kurtuldu. Dişsiz, Hıçkıdık'ın yanına gelince oğlan ejderhaya bindi ve havalandı. Avcıları oyalarken diğer biniciler de ejderhalarına binmişlerdi. Dişsiz son bir atış yaparak arkadaşlarının yanına döndü. Rotalarının dışına çıkmışlardı biniciler.

Hançur "Rotadan saptığımıza göre sanırım artık tek bir yoldan ilerleyeceğiz. Önümüze çıkan avcıları yok ederek ilerleyeceğiz!"

"Abi!"

"Peki Heather."

Hıçkıdık "Bir rotamız yok, avcılarla olabildiğince az karşılaşmak için biraz doğaçlama yapacağız."

Httyd / FanFicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin