Ertesi sabah adada ufak bir kargaşa vardı. Şef ve kardeşi gidiyordu, erzak depolama olayı felakete dönüşmüş, bir kaç ejderha huzursuzlanmış sorun çıkartmıştı. Bu yüzden bir gün daha adada kalma kararı aldılar.
Öğlen vakti Hıçkıdık ve Hançur gidecekleri rotayı belirliyorlardı.
"Şu bölgeyi biliyorum. Avcılar hep orada hidip hadlerimi bildirelim!"
"Olmaz Hançur. Sadece üç kişi bir şey yapamayız. Önce üs olafak belirlediğimiz adaya gidelim ve orayı tam bir üs yapalım. Daha sonra söz veriyorum avcılara hadlerini bildireceksin."
"Sen öyle diyorsan öyle olsun kardeşim."
Kapıyı çalıp içeri giren sarışın kıza döndü iki dost.
"Astrid. Bir sorun mu var?"
"Seni arıyordum."
Hançur "Uuu çifte kumrular. Ben gidiyorum siz rahat rahat konuşun." Hıçkıdık'a göz kırparak çıktı. Hıçkıdık ise göz devirdi.
"İyi misin? Yorgun görünüyorsun."
"Ah şey gece uzunca Heather ile konuştuk."
Oğlan gülümsedi "Heather ile anlaşabilmene sevindim."
Dün Gece
"Hey Heather."
"Evet Astrid?"
İki kız yataklarında uzanıyorlardı. Uykunun onlara uğradığını söylemek pek doğru olmazdı.
"Şey... biraz daha anlatır mısın?"
"Hıçkıdık konusu mu?"
Siyah saçlı kızın göremeyeceğini bile bile başını salladı Astrid. "Evet."
"Bunu neden ona sormuyorsun?"
Astrid'in yanakları kızardı. Karanlık olduğuna sevindi.
"Bilirsin işte yani ona sormak biraz..."
Heather yattığı yerden doğruldu ve sağ tarafında yerde uzanan kıza döndü.
"Anladım. Ne merak ediyorsun?"
Astrid'de onun gibi doğruldu. Sahi neyi bilmek istiyordu?
"Hıçkıdık hakkında ne düşünüyorsun? Nasıl biri mesela?"
"Sevdiğin çocuğu tanımıyor gibi yapma Astrid."
"Ciddiyim Heather. Her gün, her gün onun hakkında başka bir gerçek öğreniyorum. Bir ay öncesine kadar onun hakkında bildiğim ve düşündüğüm şeyleri bir duysaydın...."
"O zaman sen başla. Sizin kasabanızdaki Hıçkıdık kimdi? Nasıl biriydi? Ya da siz nasıl sanıyordunuz?"
Sarışın kız için bu utanç vericiydi. Kendini bu konuda ne zaman düşünse kötü hissediyordu. Utana sıkıla anlatmaya başladı.
"Hıçkıdık... şefin oğlu. Üç yüz yıldır ejderha öldürmeyen, korkak, cılız, bir balta bile taşıyamayan, ortalığı karıştıran biri. Hiç Hıçkıdık gibi değil, değil mi?"
Kız başını salladı "Bazı kısımlar doğru. Şefin oğlu, ejderha öldürmeyen ve ortalığı karıştıran kişi." Kıkırdadı.
"Ben... onu daha çok tanımak istiyorum, hakkında her şeyi öğrenmek istiyorum beni affetmesini istiyorum..."
"O sizleri çoktan affetti Astrid. Bize yazdığı mektupları görseydin bilirdin."
Sormak istiyordu Astrid ama birilerinin özelini karıştırmak da istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Httyd / FanFic
FanfictionEjderha eğiticisi viking oğlanı... Ejderha avcısı viking kızı... Herkesten gizli Gecenin Öfkesi Dişsiz'i eğiten Hıçkıdık, gündüzleri Geğirik'in dükkanında çalışırken geceleri Dişsiz ile beraber diğer adalara uçarak yeni ejderhalar keşfediyordu. Bu ü...