Ertesi gün akşamı ekip tekrar koyda buluşmuşlardı. Daha doğrusu Hıçkıdık dışında tüm ekip buradaydı. Beklemekten sıkılmışlardı.
Balıkayak "Çocuklar Hıçkıdık genelde geç kalmazdı. Başına bir şey gelmiş olabilir mi? Belki ejderha saldırısı-"
"O çocuğun, bir ejderha tarafından mideye indireleceği konusunda şüpheliyim iri dostum. Herif çok güçlü anlıyor musun! Ah hayır cünkü seni değil beni yumrukladı!" Diyerek cevap verdi Südüklü. Sert ona katıldı "Kesinlikle! Südüklü'ye attığı yumruk bir harikaydı!"
Onlar kendi aralarında konuşurken Astrid düşünceliydi. Dün geceyi düşünüp duruyordu sürekli ve bu dikkatini dağıtıyordu. Düşündükçe kalp atışları hızlanıyor, heyecanlanıyordu, utanıyordu ve bu his tarif edilemiyordu. Sevdiği çocukla öpüşmüştü sonuçta.
Ancak daha sonra aklına Hıçkıdık'ın hiç bir şey demeden ayağa kalkıp gitmesi geliyor ve anlamsız bir endişeye kapılıyordu. Bundan rahatsız mı olmuştu? Yoksa çok mu utanmıştı? Belki de sadece konuşmak istememişti. Kafası karmançorman olan Astrid, Balıkayak'ın ona seslenmesiyle kendine geldi.
"Hey Astrid sen bir şey biliyor musun?"
"Ne hakkında?"
Südüklü "Hıçkıdık, şefin oğlu, Kayıtsız Zebella'nın oğlu, yeşil gözlü, sıska görünen ama-"
"Anladım Südüklü ve hayır, bilmiyorum."
O sırada Hıçkıdık adanın diğer ucunda eski dostları Hançur ve Heather'ı karşılıyordu. Tabii ejderhalarını da.
"Ah kardeşim seni ne kadar özledim anlatamam!" Kemiklerini kırarcasına ona sarılan kızıl saçlı dostunu ondan ayırarak hayatını kurtaran Heather oldu.
"Abi biraz sakin ol. Özledik seni Hıçkıdık." Diyerek yeşil gözlü oğlana sarıldı siyah saçlı kız.
"Ben de sizi özledim Heather, Hançur. Gelin de sizi bahsettiğim binicilerle tanıştırayım."
Hançur duygulanarak sahte bir göz yasını sildi "İnanamıyorum ne kadar ilerleme kaydettik ah bu harika..."
Ormanda uzun bir yürüyüşün ardından koya gelmişlerdi. Eğitmenlerini bekleyen grup ise kendi aralarında konuşurken onları fark etmemişlerdi.
"Hey çocuklar misafirlerimiz var."
Balıkayak gelenleri görünce korkuyla bağırdı "Aağaağa! Dengesiz Hançur! Kaçınnn!"
"Hey sakin ol Balıkayak. Hançur düşmanımız değil."
Südüklü "Nasıl değil? Berk'e saldırdığını unuttun mu?"
"Hayır ama son iki yıldır hiç bir şey yapmadı. Açıklamama izin verin."
Tüm gözler 'açıkla' dercesine oğlana döndü
"Sizleri düzgünce tanıştırayım. Heather, Hançur bunlar; Südüklü, Balıkayak, Astrid, Tersceviz ve Sertceviz. Çocuklar bunlar Hançur ve kız kardeşi Heather. Onlar da benim gibi ejderha eğitmenleri. Yani Berserker adasında."
Astrid "Buraya neden geldiniz?"
Heather "Hıçkıdık bizi önemli bir konu için davet etti. Sizlerden mektuplarında bahsetmişti. Sen Astridsin değil mi?"
Sert "Önemli konu mu? Hangi önemli konu?"
"Eğer önemli olmasaydı sana söylerlerdi Sert." Diyerek onunla alay etti Ters.
Hıçkıdık "Öncelikle Hançur ve Heather ile konuşmam gerek. Kabul ederlerse bu fikri sizlere de sunacağım. Biz konuşurken antrenman yapın."
Astrid itiraz edecekken Hıçkıdık onu durdurdu "Hayır itiraz kabul etmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Httyd / FanFic
FanficEjderha eğiticisi viking oğlanı... Ejderha avcısı viking kızı... Herkesten gizli Gecenin Öfkesi Dişsiz'i eğiten Hıçkıdık, gündüzleri Geğirik'in dükkanında çalışırken geceleri Dişsiz ile beraber diğer adalara uçarak yeni ejderhalar keşfediyordu. Bu ü...