Rozdiał 10

99 3 0
                                    

Pierwszą konkurencją była walka na miecze. Każdy sobie świetnie dawał radę więc trochę się to dłużyło. Najgorzej oczywiście mieli Hazel i Nico oraz Thalia i Jason nobo jakie rodzeństwo chcę ze sobą walczyć.

Po kilku kwadransach walki było widać wyczerpanie herosów. W końcu odpadła Hazel a zaraz za nią Thalia i Nico. Na arenie został syn Posejdona z synem Zeusa zapowiadało się więc ciekawie.
Oboje szybko odparowywali ruchy. Lecz Percy miał asa w rękawie. Zastosował technikę którą kiedyś nauczył go nie jaki Luke, syn Hermesa, ale tą historię znacie doskonale.
Miecz Jasona wyparował z ręki co oznaczało że pierwszą konkuręcje wygrał Percy, ale nie oszukujmy się było to wiadome od początku. Syn Pana mórz był najlepszym szermieżem od dobrych kilku lat więc nikt go jeszcze pod tym względem nie pokonał.

***
Drugą konkurencją było walka na koniach czy tam pegazach. Hazel wezwała Oriona, swojego przyjaciela kochającego złoto. Jason wezwał Groma, wolnego Pegaza. Thalia swojego konia z Łowczyń. Nico zaś wezwał jakiegoś z podziemia, nie przejmując się tym że składał się z samych kości. Perseusz za to wezwał Mrocznego,na co ten się ucieszył bo dawno go nie widział.

-Heja szefie

-Część Mroczny

-To co robimy

-Pokonujemy ich

-A po tem donaty

-Zastanowię się

-Chwilą ty z nim gadasz - zapytał Jason

-Taaa, mój ojciec stworzył konie

-walka

Po chwili zaczęła się kolejna walka lecz coś poszło nie tak. Koń Percy'ego zaczął wariować zrzucając go z siodła, po czym ten zleciał na ziemię. Obiły się przerażone krzyki herosów, lecz chłopakowi się nic nie stało.

Jak tylko Jackson wstał zaczęła go strasznie boleć głowa. Usłyszał nagle głos

JUŻ NIEDŁUGO PERSEUSZU POMOŻESZ MI POWSTAĆ. TWOJ PRZYJACIELE BĘDĄ CIERPIEĆ ATY BĘDZIESZ NA TO PATRZEĆ

Gdy głos ucichł heros powiedział dziwne słowa :
Ο κόσμος αντιμετωπίζει μια καταστροφή χειρότερη από τον Κρόνο, σε παρακαλώ σκότωσέ με.

_____________________________________

Witam po przerwie. Nie pisałam bo miałam karę na telefon.
Rozdział słaby jak zawsze xddddddddd.

Στην Στους επόμενους ήρωες

Bohater Jakiego Nie Mieli [1] // Percy Jackson Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz