Yine alarmın gıcık edici sesi ile yatağımdan kalktım.Hava yağmurluydu.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladım ve makyaj malzemelerimi alarak aynanın karşısına oturdum.Hafif bir maskara sürdüm eyeliner çektim ve okyanus mavisi gözlerimi ortaya çıkaracak tonda kırmızı bir ruj sürerek makyajımı tamamladım.Sıra saçlarımdaydı sarı saçlarımı at kuyruğu yaptım. Kendime bakım yapmayı seven bir kızımdır.Dolabın kapağını açıp içinden kırmızı salaş bir hırka ve köt pantolonunu alıp giyindim ve işte hazırım.
Merdivenlerden aşağı indiğimde anneme seslendim ama ses gelmedi işe gitmiş olmalıydı.
Mutfağa baktım ve gülümsedim
-Canım annem ya beni de aç bırakmaz.
Bir şeyler atıştırdım ve yola çıktım.Biraz ilerledikten sonra bizimkinden biraz daha büyük bir evin önünde durdum.Bugün okula Mary ile beraber gidecektik.Mary simsiyah gözleri ve simsiyah saçları ile çok dikkat çekici bir kızdı e tabi birazcıkta konuşkan.
Biraz bekledikten sonra kapı açıldı ve Mary o sıcak gülümsemesi ile bana el salladı ve yürümeye başladık.
-Kızım nerdesin ya dondum soğuktan.
-"Ama Lena alarm kurmamışım o yüzden biraz geç uyandım"dedi ve masum masum bana baktı.Bu kız bana böyle bakınca benim bütün kızgınlığım uçup gidiyor.
-Tamam tamam sorun değil dedim ve küçük bir kahkaha attım.
Böyle sohbet ederek okula vardık ve dersin başlıyacağını haber veren zille beraber sınıfa doğru yürüdük.
🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥
Sonunda 3. Derste bitti ama hoca en mesur sözünü söylemeyi unutmadı
-Gençler bölüm sonundaki testleri çözmeyi unutmayın.
-"Allahım bu hocadanda ödevlerindende nefret ediyorum"diye söylendim ama galiba yüksek sesle söyledim çünkü arkamda oturan Mary, Linda,Daniel ve Nicky bana bakarak güldü.
Biz beşimiz çocukluk arkadaşımız ailelerimiz lise arkadaşıymış.
Linda ela gözlü ,kumral saçları ve yüzündeki hafif çillerle çal güzel ve tatlı bir kızdı.
Daniel yeşil gözlü, koyu kahve rengi saçları olan okulun popüler kişilerindendi.
Nicky ise maviye çalan yeşil gözleri ve siyah saçlarıyla dikkat çeken yine okulun popüler kişilerindendi.
Nicky, Marynin Daniel ise Lindanın sevgilisiydi anlicanız tek sap bendim
Mary: "Kanka sen hiç bir dersi sevmiyorsun ki zaten"
Linda ekleme yapmayı unutmadı
-"Ayrıca bütün hocalardan ve verdiği öncelerden nefret ediyosun"
Daniel: "Ama kızlar bu seven Lena haklı bütün hocalar ödev verdi"
Nicky:"Aynen lan sanki biz profösörüz ya onların bir haftada anlatamadıkları konuyu 1 saatte biz çözecez tükürim böyle eğitime "
Nicky'nin bu söyledikleri bizi güldürmeye yetmişti bile.
Zilin sesiyle hepimiz önümüze dönmüştük.
Hoca içeri girdi ve tam derse baslayacaktı ki içeri bir öğrenci girmesiyle herkez ona baktı
X öğrenci:"Hocam dersi böldüğüm için özür dilerim ama Lena Harin ,Mary Cluen,Linda Bad,Nicky Guen ve Daniel Hand adlı öğrencileri müdür bey yanına çağırması istedi."dedi ve sınıftan çıktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliçenin Ruhu
VampireKolyeye hapsoldu bir ruh, ait olduğu beden onun peşinde. Fakat bir kıyamete yol açacak kolye. Peki,kolye yüzünden mahvolurmu genç bir kızın hayatı ~Kraliçenin ruhu intikamını alacak~ Yada alabilecek mi?