10.Bölüm

32 8 3
                                    

Arkadaşlar biraz geç kaldım özür dilerim.Umarım bölümü beğenirsiniz.

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

Birde benim tanıdığım bir yazar kitap yazıyor kitabın adı "Cin ile evlilik" isterseniz bir bakın korku kitabı.

Yazarın adı"NİSANURAKTA201"

Tavsiye ederim yeni olmasına rağmen çok güzel başladı umarım beğenirsiniz.

Hepinizi çok seviyorum😙😙

Şimdi bölüme geçelim

❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤

Sifacı:"Durumu kötüleşiyor.

Müdür:"Ne yapmamız gerektiğini bilmiyorum.

Olivya:"Ne zaman uyanacak.

Şifacı:"Az sonra uyanır.

Ben ne olduğunu az çok hatırlıyordum.Dersteydik bir şey görmüştüm çok korkmuştum hemde çok, sevdiklerime zarar verecek diye.Belkide vermiştir kanlar vardı etrafta işte o zaman karanlık çökmüştü etrafa.Şimdide buradaydım.

Gözlerimi açmak için zorladım ama olmadı tekrar denedim yine olmadı.

Etraf hala karanlıktı.Bir anda yoğun bir korku aldım

Kan.

Kan konusuydu bu uzun süredir içmiyordum bu yüzden iyileşmem zaman alıyor olabilirdi.

İçindeki vampir uyandı adeta içimden çıkacaktı.Kendini sıkıyordum çünkü kokunun nereden geldiğini bilmiyordum.Ya koku bizimkilerden geliyorsa umarım öyle değildir.

Şifacı:"Çok garip kan kokusunu alınca vampirinin ortaya çıkması gerekiyordu.

David:"Kendini tutuyor olabilir mi sonuçta bilinci açık ama uyanmıyor.

Şifacı:"Olabilir, umarım uzun süre kendini tutmaz.

David:"Neden

Şifacı:"Eğer biraz daha tutarsa bir daha asla uyanamaz.

Karen:"Bizi duyuyor mu

Şifacı:"Bilmiyorum,aslında duyması gerekiyor ama emin değilim.

Karen:"Prensesim beni duyuyormusun,duyuyorsan sağ elini oynatmaya çalışırmısın lütfen.

Seni duyuyorum Karen yavaşça elimi oynatmaya çalıştım neyseki olmuştu.

Karen:"Afenin prensesim şimdi kendini serbest bırak

Nasıl yapacaktım ki korkuyordum ya yanlış bir şey yaparsam.

Karen:"Hadi prensesin nolur yap

Deneyeceğim yavaşça kendimi bıraktım bedenimin vampirime uymasına izin verdim.Yerimden kalktığını hissettim ve son hızla kokunun geldiği yere gittim kan paketi olduğunu düşündüğüm şeyi elime aldım şu an kendi isteğimle değil vampirim nasıl isterse öyle davranıyordum vampir dişlerimi çıkardım ve pakete geçirdim.

Boğazımdan geçen kanla rahatladığımı hissettim.Birkaç yudumda bitti ama ben hala açtım ve vampirim duracak gibi değildi.

Bende bundan korkuyordum işte aç olan bir vampir bilinci kapalıyken insan,vampir,özel yaratık demeden öldürür, ya benim vampirimde durmazsa.

Şuan bedenimi ben değil içindeki vampir kontrol ediyordu.Tekrar harekete geçtiğini hissettim vampir dişlerin hala duruyordu.

Müdür:"Lena kendine gel

Kraliçenin RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin