Yeniden merhaba arkadaşlar.
Medya: Lena ve Kurdu.
@efenazxdizii1 adlı kullanıcıya ithaf edilmiştir.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar..
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️
Hala yerde yatan iki bedene bakıyorduk. Ne oluyor ya?!
Biraz sonra etrafa yayılan kokuyla şok oldum. Bu o kokuydu.
Yani ben masum birini mi öldürmüştüm. Kalp atışlarım hızlanırken bütün sınıf bana döndü.
Onları takmadan hocanın yanına eğildim. Ellerimi kalbinin üstüne koyup kalp atışlarını hissetmeye çalıştım. Evet duyabilirdim ama bir işim daha var. Bir kurda göre normal atıyordu sadece bayılmış.
Ellerimi biraz daha bastırıp aklımdan geçen şifa büyüsünü mırıldandım.
Büyü yapmayı bilmiyorum fakat kafamdaki sese güveniyorum. Dediklerinin hepsi doğru çıkıyor.
Hoca birazdan kendine gelir.
Hocayı bırakıp diğer yaratığın yanına döndüm.
Tahminimce benden 6 yaş büyük bir kız yerde cansız bir şekilde yatıyordu. Fakat o benim düşmanım ona acımamalıyım.
İçimdeki kurdu şaha kaldırıp pençelerimi çıkardım. Yerde yatan kızın tam göğsünün üstüne derin bir şekilde sapladım.
Her yer kan olmuştu buna benim ellerimde dahil.
Ayağa kalkıp saçlarımı düzelttim. Sınıfa bir göz gezdirdim. Hepsi oldukça şaşkındı. Arkada boş bir yer bulunca oraya ilerledim ve oturdum.Kimse gözünü benden ayırmadı. Zaten bende takmadım.
Biraz sonra müdür ve yanında bir çok kişi hızla içeriye girdi.
Müdür:"Ne oluyor burada bu kan kokusu nereden geliyor?
Dedi ama yerde yatan iki bedeni sonradan farketti.
Müdür:"Ne oldu burda hemen anlatın.
Kan kokusu benden geliyordu. Yara iyileşti ama yanağımdan aşağıya akan kan hala duruyor.
-Bir şey olmadı merak etmeyin müdür bey. Hoca birazdan uyanır ama diğeri için aynı şeyi söyleyemem.
-Tamam prenses siz iyi misini?
-Ben iyiyim müdür bey.
Gözüm yerde yatan cansız bedene kaydı.
Yok oluyordu. Siyah bir bulut etrafını sardı ve gözden kayboldu.
O kaybolunca hoca gözlerini açtı.
-Hocam revire gitseniz iyi olur.
Hoca bize anlamsız bakışlar atarken zil çaldı.
Kimsenin bakışlarını umursamadan dışarı çıktım. Kurt hızımı kullanarak vampir okuluna geçiş yaptım.
Bir anda bizimkileri karşımda görünce olduğum yerde sıçradım.
-Ne yapıyorsunuz be korktum.
Linda kafama vurarak
Linda:"Sen nasıl melezsin,ne korkması.
Onun bu dediğine gözlerimi devirdim.
Nicky:"Lena, sen onu bunu boş Verde neden dönüştüğünü anlat.
-Kurtlar vampir kokumdan rahatsız olmasın diye kurt tarafımı zorladım. Vampir tarafımı ilk defa kapattığım için bu dönüşmemi tetikledi.
Olivya:"Kızım sen salak mısın bir anda neden zorluyorsun kendini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliçenin Ruhu
VampirosKolyeye hapsoldu bir ruh, ait olduğu beden onun peşinde. Fakat bir kıyamete yol açacak kolye. Peki,kolye yüzünden mahvolurmu genç bir kızın hayatı ~Kraliçenin ruhu intikamını alacak~ Yada alabilecek mi?