20.Bölüm

19 6 0
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar.

❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤

Ben ulurken diğer kurtlarda bana katıldı.

Ulumaya devam ederken etrafta duyduğum seslerle ulumayı kestim. Diğer kurtlarda ulumayı bırakmıştı.

Avcılar geliyordu. Aklıma gelen büyü sözlerini içimden tekrarladım ve kurtların etrafına bir görünmezlik duvarı ördüm.

Ne olduğunu anladıklarında ses çıkarmadılar. Ormanın içinden 20'ye yakın avcı çıktı.

Avcı1:"Sesleri buradan geliyordu nereye kayboldu bunlar.

Avcı3:"O yaratıklardan her şey beklenir uzaklaşmış olabilirler.

Avcı1:"Bu kadar hızlı uzaklaşamazlar.

Uzaklaşmayacaklarını anlayınca kurtlara burada kalmaları için bir işaret verdim.

Kurt hızıyla kurtların bulunduğu yerden uzaklaştım.

Yeteri kadar uzaklaşınca ulumaya başladım. Biraz
uluduktan sonra yine aynı hızla eski yere döndüm.

Başarmıştım avcıların dikkatini çekip onları uzaklaştırmıştım.

Dolunayın etkisi gitmek üzereydi. Bazı kurtlar insan haline dönmeye başlamıştı bile. Benim gözlerim pençelerime kayınca gözlerim şaşkınlıkla büyüdü.

Ben beyaz kurttum.

Ben şu ana kadar tek beyaz kurt olmuştum. Bu yüzden kurtlar bana itaat etmişti.

Nerdeyse çoğu kişi dönüşmüş ve şaşkınlıkla benim dönüşmesi bekliyorlardı. Bakışlar bendeyken ben etrafa baktım.

Az kişi kalmıştı galiba kurtların şuan ki lideri olduğum için benim en son dönüşmam gerekiyordu. Güvenliklerini sağlamalıydım.

Dönüşmeyenlerden David, Olivya onların sürüşü ve bir kaç tanımadığım kişi daha vardı.

Onların kurdunu biliyordum bu yüzden tanıyabilmiştim. Olası bir durumda tanıyabilmem için göstermişlerdi.

Herkez dönüşümünü tamamlamış ve benim dönüşmemi bekliyorlardı. Etraftaki sesleri dinledim, güvende olduğumuza kanaat getirince bende insan olduğumu düşündüm.

İnsan formuna girince dizlerimin üstüne düştüm. Güçlerini kontrol edemiyordum ve bu yüzden fazla güç harçıyordum.

Olivya:"Lena nasıl hissediyorsun.

-Geni dönüşmüş bir kurt nasıl hissediyorsa öyle hissediyorum Olivya.

Olivya:"Daha doğrusu beyaz bir kurda dönüşmüş biri nasıl hissediyorsa öyle hissetmen lazım.

-Olivya lütfen sen çeneni kapalı tut çünkü söylediğin her şey gerçek oluyor.

Haklıydım derse bize "düşünsenize Lena'nın kurdu beyaz kurt çıkıyor" demişti.

Olivya:"Tamam sustum. Gel seni eve bırakalım yorgun gözüküyorsun.

-Fazlasıyla.

Olivya:"Tamam hadi gidelim o zaman.

Ayağa kalktım ama benim lanet şansım yine buldu beni. Başım dönünce bir an tökezledim.

Olivya:"İyi misin?

-Başım döndü, ben en iyisi abime haber vereyim. Güç kullanacak halde değilim.

Olivya:"Biz bırakırdık seni.

Kraliçenin RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin