5.Bölüm

30 10 3
                                    

-Sen

Sen

-Senin burada ne işin var.?

Gelen David di.

David:"Beni kardeşim aradı da Vampirellacık buradaymış onu almaya geldim?

Nasıl yani Olivya Davidin kardeşimiymiş.Hayatta inanmam bu kadar tatlı bir kızın abisi bu kadar gıcık bir adam olamaz.

-Kardeşine dua et yoksa şimdiye seni Allahına kavuşturmuştum.

David:"Laflarına dikkat et vampircik yoksa-

Olivya:"Abicim.

Olivya Davidi görünce koşarak ona sarıldı.

David:"Abicim iyisin dimi bir şeyin yok yani.

Olivya:"Hayır abi ama lena yetişmeseydi az kalsın ölü-

-Ama Olivya biz senle ne konuştuk.

Olivya:"Haklısın özür dilerim.

David:"Ne demek o bana doğru düzgün anlatırmısınız.

-Tamam içeri geç anlatalım.

❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤

Davide olanları anlattığımızda çok sinirlenmişti.

David:"O Tanya denen kızı geberteceğim.

David bunu o kadar ciddi bir şekilde söylemiştiki bir anda nedenini bilmediğim bir şekilde sinirlenmiştim.

-Hey dur bakalım tamam suçlu olabilir ama kötü bile olsa bir kıza el kaldırılmaz.Bır kızı sadece bir kız dövebilir.(bana göre).Ben bizzat kendim ilgileneceğim ama sen asla hiç bir şey yapmayacaksın tamam mı.

David:"Tamam vampircik.Ee şey bu arada teşekkür ederim kardeşimi kurtardığın için.

-Önemli değil.Ama bir dahaki sefere kardeşini yanlız bırakma.

David:"Asla bırakmam bundan sonra.E o zaman biz kalkarım geç oldu.

Nicky:"Evet bizim de zaten okula girmemiz lazım

Olivya:"Yarın okul yok neden gidiyorsunuz ki.

Linda:"Bize güç testi yapmadılar da yarına bıraktılar.

Olivya:"Tamam anladım iyi geceler.Bu arada Lena yine teşekkür ederim.

-Aaa yeter artık ama benim her yardım ettiğim kişi iki kelimesinde bir teşekkür edecekse bir daha kimseye yardım etmicem.

Herkez kahkaha attı.Olivya ve David evlerine gitmişlerdi.Bizde yatmaya gittik.

❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤

Koşuyordum.

Sadece koşuyordum başka bir şey yapmıyordum.Karanlıktaydım.Karanlık bir ormandaydım.Bir ses duydum

Kolyemi bana geri ver.diye bağırıyordu fakat kimse yoktu.Ses ormanda yankılanıyordu.Biraz daha koşunca açık bir alana geldim ortada büyük bir ateş vardı.Hala ses geliyordu.

"Kolyemi geri ver vampir kız"

"Kraliçeye karşı gelme vampir "

"Öleceksin herkes ölecek"

"Ruh kolyeden çıkacak bedene geri girecek "

"Beden tekrar canlanacak"

Sonra onları gördüm arkadaşlarımı Mary,Linda,Daniel,Nicky,David,Olivya bana bakıyorlardı hüzün ve korku vardı gözlerinde bir anda ağzımdan tek kelime çıktı

Kraliçenin RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin