Arkadaşlar merhaba umarım iyisinizdir.
Kitabımı 188 kişi okumuş ama 36 oy var.Beğenmediğiniz yerler olursa yorumlara yazın.
Şimdi bölümümüze geçelim.
❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤
Aşağıdan sesler geliyordu.David'in gelmiş olması gerekiyordu,Karen Olivya ve ben okuldan dönmüştük.
Boğazımaki her kesiğin üzerine hemen iyileşmesi için iksirli bant yapıştırdılar.Aslında vampir olduğum için böyle şeylere gerek yok ama banttaki iksir vücudumdaki zehiri yok ediyordu.
Hemen banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve aşağıya indim.David beni görünce kaşlarını çattı.
Okuldan çıkarken sadece eve gideceğimizi söyledik.Galiba Olivyalar ona hala söylememişti.
David:"Lena ne oldu sana.
Olivya:"Şey abi anlatacaktık ama unuttuk.
David:"Neyi anlatacaksınız.
Olivya teker teker anlatınca David daha çok sinirlendi.
David:"Lena sen kafayı mı yedin neden yaptın böyle bir şeyi.
-Ben özür dilerim sadece kolyeyi çıkarmak istemiştim.Belki bu yaşadıklarımın hepsi biter arkadaşlarım yine beni sever sandım.
Gözlerim dolmuştu Olivya yanıma geldi ve bana sarıldı.
Olivya:"Üzülme Lena biz senin yanındayız ama sakın bir daha kendine zarar verme.
David'e baktım siniri geçmişti.
David:"Sakın böyle bir şey yapma kendine bu olanlar er yada geç bitecek ve barışacaksınız.
Hafifçe gülümsedim tam koltuğa oturacaklar gözüm karardı bu yüzden dengemi sağlayamadım.Tam düşecektik ki son anda toparladım.
Karen:"İyimisin prenses?
-Merak etme iyiyim.
5 dakika kadar bir sessizlik oldu bu benim hiç hoşuma gitmedi ve söze girdim.
-Olivya bir şey sorabilir miyim?
Olivya:"Tabi.
-E şey yemek var mı ben acıktımda.
Herkez bu söylediğine gülmüştü.Ne var yani acıkmış olamazmıyım.
-Neden gülüyorsunuz ya özel yaratık da olsan acıkıyorsun.
Hafifçe yüzümü düşürüyor gibi yaptım.
Olivya:"Tamam tamam asma yüzünü şaka yaptık.Hadi kalk birlikte hazırlayalım.
Olivyayla birlikte mutfağa geçtik bu bana bir fırsat oldu ona sormam gereken şeyler vardı.
-Olivya sana söylediğim kişiyi araştırabildin mi?
Olivya:"Hayır,biliyorsun bugün zamanım yoktu ama söz yatmadan önce bakacağım.
-Tamam teşekkürler Olivya sen bir tanesin.
Olivya hafif bir şekilde gülümsemişti bu kıza gülümsemek çok yakışıyordu.
❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤
Yemeği yedikten sonra biraz daha sohbet ettik ve yatmaya gittik.Şahsen ben bedenen de ruhende çok yorgundum.
Dişlerimi fırçaladım rahat bir şeyler giydim sonrada yatağına yatıp telefonumu elime aldım.
Yine ve yine abimlerden gelen yüzlerce cevapsız arama ve mesaj vardı.Sırf içleri rahat etsin diye James abimi aradım
-Alo abicim! nasılsın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliçenin Ruhu
VampireKolyeye hapsoldu bir ruh, ait olduğu beden onun peşinde. Fakat bir kıyamete yol açacak kolye. Peki,kolye yüzünden mahvolurmu genç bir kızın hayatı ~Kraliçenin ruhu intikamını alacak~ Yada alabilecek mi?