4.Bölüm

32 9 2
                                    

Gözümü açtığımda  tanımadığım bir yerdeyim yanımda bizimkiler ve o vardı bana çarpan çocuk.

-Mary, Linda neredeyiz biz?

Mary:"Merak etme Davidin evindeyiz sen bayılınca bizi evine davet etti çünkü bizim eve daha çok yolumuz vardı."

Linda:"Bence bu basit bir büyü değil başka şeylerde var."

Daniel:"Ne gibi"

Lida:"Onu bende bilmiyorum"

Bizimkiler bunları konuşurken ben David e bakıyodum etraf aydınlık olunca daha bir karizmatik gözüküyordu. Allahım neler saçmalıyorum ben.

-Hadi eve gidelim ben yatmak istiyorum.

David:"Burda kalabilirsiniz yani isterseniz."

-Gerek yok teşekkür ederiz.Biz gidelim.

David:"iyi peki"

David e teşekkür edip yola koyulduk.Mary ve Linda koluma girmişlerdi.Hiçbir şey konuşmadan yürüyordu ki sessizliği Mary bozdu

Mary:"Lena sen neden David e öyle baktin"

-Nasıl bakmışım

Linda:"Böyle bir etkilenmiş gibi sanki"

-Sacmalamayın lütfen. dedim ama kalp atışlarım hızlanmıştı ve beni ele vermişti.

Bizimkilerin muzip bir sırıtış ile bana baktığını gördüm.

Mary:"Tabi canım kesin öyledir."

Mary bunu söyleyince kolunu cimdik attım.Ağzından  bir inilti  çıkardığını duydum .

Mary:"Kızım Napıyon ya çürüttün ."

-Oh olsun bir daha benimle uğraşma.dedim gülerek

Herkez güldü ve sohbet ederek yola devam ettik.

❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤

Eve geldik  ne kadar susadığımızı fark ettik.Mutfağa gittim kan dolabından 5 paket kan aldım ve içeri geçtim .

Daniel:"Bence bu olanların kolyene ve Kraliçe Leiste ile bir ilgisi olabilir."

-Bu çok saçma yıllardır aradıkları kolyeyi ailem nasıl bulabilir ki.

Kolyeyi doğum günümde annem ve babam vermişti.Kolyeyi o zamandan beri hiç çıkarmadım bu güne kadar da garip bir şey olmadı.

Nicky:"Lena kolyeyi çıkarır mısın biraz daha yakından bakalım.

Mantıklı.

-Tamam ama bence o kolye bu kolye değil.dedim ve kolyeyi çıkartmaya çalıştım fakat çıkmıyordu.

Hepsi bana bakıyordu.

-Çıkmıyor.dedim

Linda:"Nasıl yani izin verirsen bende deneye bilir miyim?

-Tabiki  ama galiba sıkışmış.

Linda da denedi ama kolye bir türlü çıkmadı.
Hepsi denedi fakat bir hareket bile etmedi.

Mary:"Tamam bunları sonra konuşalım saat geç oldu yarın okul var.

-Evet bencede.
Bu kolye olayı benim sinirlerimi bozdu.

Herkes odalara geçti .

Telefonumun sesiyle yerimden kalktım.Dışarıya baktığımda şaşırdım çünkü  aha güneş doğmamıştı saate baktığımda gecenin dördüydü.

Annem arıyordu.Merak etmiştim

-Anne bir şey mi oldu? İyisiniz dimi bir şeyiniz yok dimi.

Helena:"Merak etme kızım iyiyiz yarın babamla oraya geliyoruz o yüzden aramıştım."

Kraliçenin RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin