Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar❤️
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️
Başımdaki seslerle uyandım fakat gözlerimi açmayıp dinlemeye başladım.
Annem:"Nasıl olur biz vampiriz Lena'nın melez olması imkansız.
Jonh:"Bende bunu araştırıyorum ama sonuç yok. Bununla ilgili hiç bir yerde bir bilgi yok.Tek bildiğim kolyenin nasıl yok olacağı.
Karen:"Nasıl yok edebiliriz ki çıkmıyor.
Artık dayanamadım ve gözlerimi yavaşça açtım.Herkez öyle dalgındı ki uyandığını farketmediler bile.
Beni ilk Ablam fark etti.
Ablam:"Lena iyimisin ablacım,nasıl hissediyorsun?
-İyiyim abla biraz yorgundum uyuyunca geçti.
Abim1:"Abicim bize olanları tam olarak anlatır mısın?
-Tamam abi, Sabah okula giderken Jonh'la karşılaştık bana düşmanlarım olduğunu söyledi ve bir koku koklattı düşmanlarımın kokusuymuş. Neyse sonra okula geldim aslında herşey normaldi tenefüste canımız sıkıldığı için dışarıya çıktık bir anda o kokunun aynısını aldım.Yeni bir çocuk gelmiş. Ben ilk şüphelensemde sonra koluma pençe attığında anladım.
Bir anda sırtıma kesik atılıyormuş gibi acımaya başladı. Hiç bir şeyi bilerek yapmadım içimden bir ses yapmamı söyledi.Jonh:"Lanet olsun bu bu olmamalıydı.
Nicky:"Ne olmamalıydı Jonh açık konuş?
Jonh:"Lena'yı bulmuşlar. Onun varlığından haberleri olduğunu biliyordum ama bu kadar erken bulmalarını beklemiyordum.
-İyide bugünkünü kolayca yok ettim diğerlerinde aynı şekilde yok edemez miyim?
Jonh:"Malesef yapamazsın. Bugün yok ettiğin kişi 1.evre olmalı ki kolayca yok edebilmişsin ama diğerleri daha güçlü olacak.
-Peki onları nasıl yok edeceğim?
Jonh:"Onları ırklarına göre yok edebilirsin. Kurt ise pençelerini kopararak,vampir ise yakarak,büyücü ise tırnaklarını kopararak, peri ise kanatlarını yakarak.
-Bildiğim kadarıyla periler kanatlarını koparsakta ölüyorlarmış yakmaya gerek var mı?
Jonh:"Sakın bu hataya düşme koparıp bırakırsan sadece güçsüzleştirirsin bu yüzden yakman gerekiyor.
-Off of benim hayatım neden normal gitmiyor ki.
Jonh:"Bu daha başlangıç Lena daha neler göreceğini hayal bile edemezsin.
Babam:"Burada kötü olan Lena'yı bulmaları mı?
Jonh:"Hayır tabiki,mesela artık Lena'nın onları bildiğini biliyor olabilirler. Lena artık çok daha dikkatli olmalı.
-Ben zaten hep dikkatliyimde.
Olivya:"Ya ya ne demezsin çok dikkatlisindir.
Olivya'ya ters bakışlarımı bahşettim ve sustum.
Bir anda aklıma ben uyurken konuştukları geldi.
-Sorunu kökten yok etsek.
Jonh:"Nasıl?
-Kolyeyi yok etsek,kolye yok olursa içindeki ruhda yok olur ruh yok olursa kraliçede yok olur.
Nicky:"Bizde sen uyanmadan önce bu konuyu konuşuyorduk. Jonh sen kaldığın yerden devam et.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliçenin Ruhu
Про вампировKolyeye hapsoldu bir ruh, ait olduğu beden onun peşinde. Fakat bir kıyamete yol açacak kolye. Peki,kolye yüzünden mahvolurmu genç bir kızın hayatı ~Kraliçenin ruhu intikamını alacak~ Yada alabilecek mi?