Gözümü açtığımda herkesi başımda gördüm.Endişeli bir şekilde yanımda duruyorlardı
HATIRLATMA
Lindanın Annesi:"Siz aslında vampirsiniz.
Hepimiz:"NE?
Bunu söyledikten sonra boynumdaki sarkmalı kolyenin ucundaki kırmızı kristal parladı ve cırlamayı andıran tiz bir ses çıkardı son duyduğum ses bu oldu.
ŞİMDİĶİ ZAMAN
-Ne oldu bana
Annem:"Yok bir şey tatlım sadece biri kolyene büyü yapmış."
Annem bunu ne kadar sakin bir sesle söylesede korktuğunu görebiliyorum.
Mary:"Bir manyak Lenanın kolyesine büyü yaptı bu onun bayılmasına ve yarım saat kendine gelememesine sebep oldu ve bu normal mi?"diye sordu biraz şaşkın biraz korkmuş birazda sinirli bir şekilde.
Biz beşimiz çocukluktan beri arkadaşız ve birbirimize çok bağlıyız yani birimize bir şey olduğunda diğerleri de onun kadar acı çekerdi doğal olarak bu büyü işi bizimkileri baya üzdü ve sinirlendirdi.
Linda:"Lenaya büyü yapan o gerizekalıyı bir bulayım ne yapacağımı iyi biliyorum"dediğinde şaşkınlıkla ona baktım ilk defa bu kadar sinirli gördüm.
-Tamam ben gayet iyiyim ama artık biri bize şu vampir olayını anlatabilir mi lütfen.
Nicky:"Evet anlatır mısınız artık"
Daniel:"Katılıyorum"
(Lindanın annesi Cloi,babası martin.
Lenanın annesi Helena, babası alex.
Mary nin annesi Sandy,babası Sam.
Nicky nin annesi Kyle, babası Chris
Daniel in annesi Rose,babası Fred)Sandy:"Bizde sizin gibi çocukluk arkadaşıydık bir gün ailelerinizle geziye gittiğimizde bize vampir olduklarını söylediler çocuklar."dedi ve durdu bu sefer sözü Cloi aldı
Cloi:"ve bizi de vampir yapmak istediler biz biraz tereddüt etsekte onay verdik ve bizi vampire dönüştürdüler.
Sam:"bize bu büyüyüp evlendiğimizde doğan çocuklarda vampir özelliğinin geçmeyeceği söylediler ama bu sizde farklı oldu nedenini bilmediğimiz bir şekilde sizde vampir olarak doğdunuz.
Rose:"işte böyle artık öğrendiniz"
Linda:"Peki neden sakladınız"
Helena:"Çünkü herkes 18 yaşında öğrenmelidir şimdi neden siz küçükken öğrendiniz diye sorarsanız onu bizde bilmiyoruz."
-Peki vampirler kan içer sizde içiyor musunuz?
Alex:"Evet kızım içiyoruz"
Mary:"Peki biz içmeden nasıl durduk"
Annemler kısa bir kahkaha attıktan sonra bize döndüler veannem cevap verdi
Helena:"Aslında içtiniz yada yediniz mesela yemeklerde salça diye,her sabah okula gitmeden önce çilekli diye yediğiniz şekerler,vişneli diye içtiğiniz meyve suları yani kırmızı olan her şey."
-Tamam vampirlik okey de bu okul işi ne oluyor."
Kyle:"Merak etmeyin cadılar, büyücüler ve vampirler vardır Vampirler ikiye ayrılır bir çeşidi melezdir yani hem kurt hem vampir diğerleri sadece vampirdir ve siz sadece vampirsiniz bu yüzden hem cadılar dan hemde melezlerden uzak durmalısısız büyücülerle düşman değiliz ama dost da değiliz o yüzden onlardanda uzak durun"
-Peki okula ne zaman gideceğiz
Fred:"hemen yarın"
-Hemen mi neden?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliçenin Ruhu
VampireKolyeye hapsoldu bir ruh, ait olduğu beden onun peşinde. Fakat bir kıyamete yol açacak kolye. Peki,kolye yüzünden mahvolurmu genç bir kızın hayatı ~Kraliçenin ruhu intikamını alacak~ Yada alabilecek mi?