6.Bölüm

32 9 3
                                    

Ben bunu yapamam arkadaşları ma ve diğerlerine zarar veremem.Ben kararımı vermiştim ne kadar zor olsada beni ne kadar üzsede onlardan uzak duracaktım.Bunları düşünerek eve doğru yürümeye başladım.

Eve yaklaşmıştım bir anda telefonumun çalmasıyla duraksadım.Arayan Mary'di ilk başta açmak istemesemde sonradan vazgeçtim ve telefonu açtım sesimi kontrol ederek.

-Efendim Mary

Mary:"Lena neredesin sen bütün okulu aradık yoksun.

Sesi telaşlı geliyordu.

-Eve geldim haber vermeyi unutmuşum.Sen neden telaşlısın kötü bir şey mi oldu?

Mary:"Ha yok bir şey bulamayınca merak ettik.Çok korkuttun bizi.

Bir anda ağlama isteği geldi gözlerimden sessizce akan göz yaşlarını durduramıyordum.

Mary:"Lena ordamısın?

Sesimin titremesini engellemeye  çalışarak cevap verdim.

-E evet Mary iyiyim biraz yorgunum eve gidiyorum yatacağım sonra görüşürüz.

Mary:"Görüşürüz Lena.

Telefonu kapattım istemsizce akan göz yaşlarımı durduramıyordum istiyorum ama yapamıyorum.Yürümeye devam ettim.Daha doğrusu denedim ama yapamadım bir iki adım atmıştım ki gözüm karardı.Tam düşecektik ki belinden tutan kollarla öylece kaldım.

David:"İyimisin Lena.

-Teşekkür ederim iyiyim.

David:"Emin misin?

-Evet sadece biraz kan içmem lazım.

David yavaşça beni ayağa kaldırdı.

David:"Lena sen ağlıyor muydun?

-H hayır nerden çıkardın.

Dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım.Ama kolumu tutup beni durdurdu.

David:"Lena ben aptal değilim gözlerin kızarmış ve bu ağladığını kanıtı.Mümkünse bana ne olduğunu söyler misin.

-Ben bu konuda konuşmak istemiyorum David lütfen.

David:"Tamam sen nasıl istersen.Sana eşlik edeyim mi eve kadar.

-Yok az kaldı zaten ama senin evin burada değil ne işin var burda.

David:"Müdür beni çağırdı bu yüzden geldim okula gidiyordum.

-Tamam o zaman görüşürüz.

David:"Görüşürüz Lena.

Yürümeye başladım acaba neden müdür Davidi yanına çağırdı. Bir anda aklımda bir şimşek çaktı ya benim kolyemden bahsederse.Umarım bundan bahsetmez.İçindeki huzursuzlukla eve vardım kapıyı açtım ilk olarak mutfağa gittim kan dolabından kan aldım ve içmeye başladım.Kendini biraz daha iyi hissettim odama çıktım.Üstümü ve makyajımı çıkarmadan hemen yatağıma yattım.Bedenim yavaş yavaş kendini karanlığa bıraktı.

❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤

Yine bir ormandaydım.Koşuyordum koştum bir uçurumun kenarına geldim.İçi ateşle dolu bir uçurum.

Birinin bana seslendiğini  duydum ama bu o ses değildi Daniel Nicky Mary , Linda bana bağırıyorlardı yanlarında Olivya ve David de vardı.

"Kurtar bizi Lena"

"Nolur yardım et"

Uçurumun kenarında bir buçuk  metreye yakın küçük bir çıkıntının üstünde duruyorlardı.

Kraliçenin RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin