0.9

31 6 42
                                    

Hatamı Dansa Kaldırdım
Kendimden Hallice

21 Temmuz

Evde kimse olmadığından ve daha Aral'ların eve gelmemesini fırsat bilerek bağıra çağıra ağlamıştım. Kendime ve hislerime lanet etmiştim. Abime ve Aral'ın sevgilisine lanet etmiştim. Ama Aral'a hiçbir şey diyememiştim. Onun bir suçu yoktu. Bu hikayede tek masum oydu. Eve geldiğimde direk odama girmiştim bütün eşyalarımı bir güzel dağıtıp ardından yorganımı Yaren olarak hayal edip tokatlamıştım. Şimdi ise yatağımda sırt üstü yatıyordum ve kendimi aynadan izliyordum. Tek kelime ile berbattım. Gözlerim ağlamaktan şişmişti, kapatıp açmakta bile zorluk çekiyordum. Dudağım ağlamaktan ve yüzümün girdiği şekillerden dolayı patlamıştı. Yüzümde ve vücudumun birkaç yerinde çizikler vardı. Onları o hali gözümün önüne gelince resmen kendimi tırmıklamıştım. Saçlarımdan birkaç tutamda yolmuştum. Allah kahretsin nefret ediyorum kendime zarar vermekten.

O kadar ağladıktan sonra gözlerime bir ağırlık çökmüştü ve çok geçmeden uykuya dalmıştım. Uyanma şeklim ise tam bir felaketti. Kafa üstü yere düşmemle cin çarpmış gibi uyandım. Kaç saat uyudum bilmiyordum ama uyuma pozisyonum yüzünden ne kadar uyumuş olursam olayım bana hiçbir etki etmiceği belliydi, belim çok feci ağrıyordu. Olduğum yerde bağdaş kurup bir süre ayılmayı bekledim. Bi beş dakika sonra daha iyi olmuştum. Saçlarım eve ilk geldiğimde topuzdu ama şimdi topuzdan başka herşeye benziyordu. Saçlarımı açıp parmaklarımla düzeltmeye çabaladım. Ama pek bir işe yaramadı. Bende tipimi boşverip Aral'a yazdığım telefonumu aramaya başladım. En sonunda yorgandan yaptığım Cancık Yarenin yanında buldum.

Ya sahtesi bile Aral'ın peşinde! Allahım Yarabbim sen bana sabır ver!

Telefonu elime alıp yatağama oturdum ve tekrar bağdaj kurdum.  Saat 05.58 Di, daha yeni 6 olmuş öf ben ne yapıcam şimdi keşke hiç uyanmasaydım. O an aklıma gelen pırıltı ile Aralla olan konuşmamıza girdim. Çevrimiçi yazısını görmemle anlık bir kalp krizi geçirdim, tabi bununlada kalmadım anın heyecanı ile yatakta havaya fırladım ve yine yere düştüm.

Hay ben böyle işe! Yerden bir çırpıda kalkıp telefonuma sarıldım. Mesaj kısmına girip yazmaya başladım.

06.01

Sen ve bu saatte uyanık olmak?

Noluyoruz? Aşık mıyız?

06.07

Denizim
Havamda değilim desem daha doğru olur.

Niye ne oldu?

Denizim
Sebebini biliyorum ama bunu ne sana ne de kendime itiraf edebilirim anonim.

Korkuyormusun?

Denizim
Galiba.

Hayret sen hiçbir şeyden korkmadığını söylersin hep.

Şimdi seni bu kadar korkutan ne?

Denizim
İnsanlar anonim insanlar beni korkutuyor.

Bana söylememiş olmana rağmen yaşadıklarımı bildiğini biliyorum.

O olanlardan sonra hayatımda ne kadar insan olursa olsun hiçbirine güvenmedim, güvenemedim.

Sadece Anıl, Akın ve Sıla.

Onlar beni asla hayal kırıklığını uğratmadılar.

Mert ve Zeki peki?

Arkadaş grubunuz?

Hepsi senin çok iyi arkadaşların değiller mi? Neden güvenmiyorsun onlara.

Denizim

Mert ve Zeki'nin yeride ayrı ama Anıl ve Akın çok başkalar.

Diğerleri ise... Hepsini ne kadar çok sevsem de güvenemiyorum, yapamıyorum.

Bu yüzden berbat hissediyorum bazen kendimi.

Ben zaten en büyük kazığı en yakın arkadaşımdan yemedim mi anonim?

Haklısın ama seni bu aldığın yaralar güçlendiricek Aral.

Güven her ilişkinin temelini oluşturur. İster arkadaşlık, ister aşk farketmez. Güven yoksa o ilişkinin temeli zayıftır. Temeli olmayan bir ilişki ise geride sadece enkazlar bırakır.

Denizim
Haklısın anonim ama olmuyor.

Kim bilir kaç insan gitti hayatımdan.

Sayısı umrumda değil ama biri vardı. O gidince benim temelim de bir taş eksildi ve ben yıkıldım, benden geriye enkaz parçaları kaldı. Ben o parçalarda onu aradım.

O benim güvenimdi onunla beraber benden birçok şeyde gitti.

Aral ben ne diyeceğimi bilmiyorum.

Ama bu kişi kim ve seni nasıl bu hale getirdi bilmek istiyorum.

Denizim
Üzgünüm ama asla bilemeyeceksin.

Çünkü oda bilemeyecek.

Konuşma için saol anonim.

Görüşürüz.

Görüşürüz Aral.
06.14




-BÖLÜM SONU-

Bugünde Aral için yakıyoruz. 🚬🚬
Ceylin knk senin bu çocukla işin var geçmiş olsun.
Oy verip ve yorum yaparsanız beni çok mutlu edersiniz.
Şimdiden teşekkür ederimmm.💗✨🧚🏻‍♀️


Bizden Olsun İsterdim ||yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin