Sevmemeliyiz
Sena Şener
Aral'ı çamaşır suyuna bandırıp bandırıp sonrasında ise batik boya yapasım geliyor. Ya abi aramız açık, eskisi gibi değiliz ama bu çocuk benim attığım fotoğrafın altına hiçbir şey olmamış gibi rahat rahat yorum yapabiliyor. Çıldırıcağım yeminle! Neyse sakinim sakinim. Sakin ol Ceylin. Sakin ol. Sakin makin olamıyorum nerede benim cancık Yarenim!?
Yerimden kalkıp cancık yareni aramaya başladım, yatağımda gördüğüm an üzerine atladım. Kafamı cancık Yarene gömüp çığlık atmaya başladım. Kafamı gömdüğüm için sesim boğuk çıkıyordu. En sonunda Aral'a olan bütün sinirimi cancık Yarenden çıkarıp kafamı kaldırdım. Aral'ın bu halleri insanı kanser eder yeminle.
Umut dediği gibi yapıp, instagramdaki yorumundan 10 dk sonra kapımda bitmişti. Beraber kurabiye yapıp, dizi izlemiştik. Daha sonra Umut'un annesi onu evdeki işlere yardım etmesi için çağırmıştı. İstemeye istemeye veda edip gitmişti. Ben ise o gittiğinden beri boş boş tavanı izliyordum en sonunda ise sinir krizi geçirmiştim.
Yatağımda sırt üstü uzanıyordum telefonumdan gelen bildirim sesi ile yerimde doğruldum. Sıla'dan ard arda birkaç mesaj geldi.
Sılaşk
CeylinnnnCeylinnnn
Kızz koşş
Olm hadi yine iyisin lan.
Allah beni senin başından eksik etmesin.
Ne güzel bir arkadaşım Allah herkese benim gibi bir dost versin.
Öp de başını koy beni be.
Yine ne oldu da bu kadar övüyorsun kendini.
Sılaşk
Bak bak tribal enfeksiyona bak hele.Sen şimdi küfür ettiğini sanıyorsun dimi?
Sılaaşk
Ayyyy Ceylin şuan senin bu gıcık hallerinle hiç uğraşamam.Neyse ki mükemmel bir görümceyim ve ileride yiğenlerimin en sevdiği akrabası ben olucam.
Baba tarafı şeytandır zincirini kırıcam!!
Sıla ne diceksen de yoksa seni engelliyeceğim.
Sılaşk
Ay tamam tamam.Aral zorla beni teyzemlere getirdi.
Senin çok yoruyormuşumda, kafanın etini yiyormuşumda.
Doğrudur.
Sılaşk
Kes be tribal enfeksiyon.Kızı artık Bi rahat bırak dedi.
Neyse burayı geçelim ben geçenlerde bunun odasına girdim yemeğe çağırmak için.
Benim odaya girmemle elindeki işi bıraktı ve hızla bana döndü. Elindeki defteri diğer kitaplarının altına soktu.
Tabi benim o defteri görmediğimi sandı süper zeka.
Ama ben gördüm ehehehe.
Pekiii
Bu olayın tam olarak neresi beni ilgilendiriyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizden Olsun İsterdim ||yarı texting
Ficção Adolescente0537*******: Deprem oldu da. 0537*******:Senin kadar sarsmadı be. ayzektris ¦ başlangıç tarihi 🥂151121🐾