Lana Del Rey
-
Young and beautifulHAY BEN SILANIN.
NE BİÇİM KARDEŞİM VARMIŞ KOYNUMDA YILAN BESLEMİŞİM YILLARCA.
HAİN YARIM SAAT YALVARDIM YAKARDIM AYAKLARINA KAPANDIM.
SARMA SARDIM LAN.
YİNEDE BANAMISIN DEMEDİ.
YÜRÜYÜP GİTTİ.
Kirici kadın
VALLAHA MI SŞŞSMDNDNDHDHGFIEOSMDNDBD.YAZIK SANA.
Yooo hiç de bile.
Sıla bizim sınıftan sadece altı kız tanıyor ve bu kızlardan sadece dördü ile arkadaş.
Yaren, Ecrin, Ceylin ve Azra.
Sen bu dört kişiden birisin anonim.
Kirici kadın
Eminsin yani.Doğruysa yalan de.
Kirici kadın
Yalan.Ehehehehehehehe
Kirici kadın
YaÖyle kalırsın işte
Kirici kadın
Hiç eleme yapmıyorsun niye?Dördüde olabilirsin ve daha hiçbir şey öğrenmiş değilim.
Zamanla çözücem kim olduğunu.
Kirici kadın
Bekliyorum.Sen beklemekten sıkılmadan bulucam seni anonim.
Merak etme :)
20.23Bu anonim işine en başından hiç girmemeliydim. Neden sevdiğim çocuğun kız kardeşinin aklına uydum ki? Sözde kimsenin yuvasına karışmayacaktı hanımefendi. Aral haklıydı, Sıla bazen insanı çok deli ediyordu, çaresiz bırakıyordu. Ama o benim herşeyimdi, çocukluktan beri yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmemişti. Görseniz, birbirimize bakarken gözlerimiz parladı. Bu sılanın bir zamanlar kendini lezbiyen sanmasından da olabilir tabii.
Sürekli birbirimize kalmaya gelirdik zaten gün boyu hep beraberdik. Hal böyle olunca ailesi ile de çok yakınlaşmıştım. Kayınvalidem*annesi ve babası çok tatlı insanlardı. Kayınvalidem*annesi Zahide teyze ile sürekli beraber yemek yapar mahalledeki kızların dedikodusunu yapardık. Zahide teyze Allah var çok severdi beni, abartmıyorum anneme sıla ile beni değiştirmeyi bile teklif etmişti. Annemde dünden razı tabii alın sizin olsun demişti.
Zaten annemide kaybedince zamanla onların ailesinden biri olmuştum. Onların küçük kızları ve Aral'ın kız kardeşi olmuştum. Kız kardeşi.
Allaha şükür ki aynı yaştaydık. Aynı yaşta olduğumuzdan abi demem gerekmiyordu. Abi dememe gerek yoktu, arkadaşım gibiydi Aral. Ama zamanla içimde ona karşı arkadaştan öte daha farklı hisler ortaya çıkmaya başladı. Bu hisleri ilk farkeden Sıla oldu. Zahide teyzenin arkadaşları sürekli Arala kızlarını ayarlamaya çalışırlardı, buna karşılık Sıla hep aynı cevabı verirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizden Olsun İsterdim ||yarı texting
Roman pour Adolescents0537*******: Deprem oldu da. 0537*******:Senin kadar sarsmadı be. ayzektris ¦ başlangıç tarihi 🥂151121🐾