Evde bir heyecan vardı. Yada sadece ben heyecanlıydım bilmiyorum. Annemlere sizi biriyle tanıştıracağım dedikten sonra sabahtan beri annem oturmuş bir sürü yemek yapmıştı. Babam ise sürekli bana kim olduğunu sorsa da söylememiştim.
Şimdi ise taehyung'un mesajıyla on dakikaya burda olduğunu öğrenmiştim. Panik her tarafımı sarsada annemlere çaktırmamaya çalışıyordum. Son bir kez aynadan kendime baktıktan sonra odadan çıkıp mutfağa annemin yanına ilerledim.
"anneciğim bu kadar abartmana gerek yoktu."
"Olsun yavrum misafir misafirdir, hem sevgilini iyi karşılamamız gerek öyle değil mi?"
Ne yani anlamış mıydı.
"anne.. sen..."
"Ben anneyim jeongguk, senin her türlü davranışını bilirim. Şuna baksana nasılda heyecanlısın o gelecek diye" tabikide anlamıştı. Tam konuşucağım sıra zil çaldı ve gözlerim kocaman olmuştu.
"şşşh sakin ol" anneme cevap vermeyip hızlı adımlarla kapıya gittim. Son bir kez üstümü düzeltip kapıyı açtım. Tüm yakışıklılığı ile karşımda duruyordu. Bu adam bir gün beni kalpten götürecekti.
"hoşgeldin" dedim gülümseyerek.
"hoşbuldum güzelim"
elimle içeri geçmesi için işaret yaptığım sıra içeri adımladı. Normalde her işten eve geldiğinde bana kocaman sarılır öperdi ama şuan ailem burda diye çekiniyordu büyük ihtimal.
Annemin içerden sesini duymamla oraya birlikte ilerledik. Salona girdiğimiz de annem ilk başta şaşırsa da sonradan bana sıcacık bir gülümseme vermişti. Bu gülüşü azda olsa içimi rahatlatmıştı ama babamın tepkisini hala bilmiyordum.
İkiside homofobik değillerdi bunu biliyordum ama genede içinde bir sıkıntı vardı.
" Merhaba efendim" diyerek baş selamı verdi Taehyung annemle babama.
"merhaba oğlum geç otur şöyle" ikimizde yan yana koltuğa oturduğumuz da karşımızda annemle babam oturmuştu.
"oğlum aç mısın sofraya geçelim isterseniz"
"yok teşekkü-"
bacağını cimciklememle sözünü kesti. Bana ufak bir bakış atıp önüne geri döndü.
" Kurt gibi açım efendim"
"bana efendim demene gerek yok oğlum anne diyebilirsin sonuçta iler-"
"anne!" Hem utandığım için hemde Taehyung'un annesiyle bağının kopması yüzüne sözünü kestim. Babam çatık kaşlarıyla ortada dönen olayı izliyordu. Annem babamın koluyla onu mutfağa masaya götürürken bende ayağı kalktım.
"özür dilerim ben.."
"sorun değil jeongguk annen haklı, hem ona anne diye hitap etmek benimde hoşuma gider"
"ama Taehyung..."
"Sorun değil dedim küçüğüm. Hadi annemleri bekletmeyelim" çaktırmadan yanağına öpücük kondurup mutfağa ilerledim. Arkamdan kırkırdadığını duyuyordum. Masaya oturup ailecek yemek yedik. O sıra babam hala neden sorgulamadı olayı diye düşünüyordum. Ona baktığımda taehyung'u süzdüğünü gördüm. Gülümseyerek yemeğe devam ettim. Kısa sohbetlerle yemeği bitirip salona geri geçtik.
"Çok güzel olmuş anne yemekler" anne kelimesini ne kadar sesi titreyerek söylesede gülümsemesini eksik etmemişti.
"Hep yaparım oğlum sana" koltuklara oturduğumuz sıra babam artık dayanamamış olucak ki ağzını açmıştı.
"evet sizi dinliyorum çocuklar" Taehyung derin nefes alıp konuştu.
"efendim jeongguk benim evimde dedem için bakıcılık yapıyordu biliyorsunuz ki"
kalbime ağrı girmişti o kadar heyecanlandım ki bacağımı sallamadan duramıyordum. Taehyung bunu fark etmiş gibi bir elini bacağıma koyup konuşmasına devam etti.
" Bu süreç içinde jeongguk'a hisler beslemeye başladım sonradan bu hislerim büyüyüp aşka dönüştü ve şuanda da sevgiliyiz, sizinde haberinizin olması gerektiği için gelip kendi ağzımla söylemek istedim"
gözlerimi kapatıp babamın tepkisini bekledim. Bir süre sessizlikten sonra babam boğazını temizleyerek konuştu.
"iyi düşünmüşsünüz. Jeongguk'a bu konuda asla karşı gelmem buraya sevgilisini tanıştırmak için getiriceğini her tepkisinden anlamıştım zaten. Eğer ikinizde birbirinizi seviyorsanız bize bişey söylemek düşmez zaten"
gözlerimi bianda açıp babama mutlu gözlerle baktım.
"ama eğer oğluma bir zararın dokunur o zaman alırım seni ayağımın altına ona göre"
"asla efendim.. asla ona bir zararım dokunmaz"
ayağı kalkıp bir hışımla babama kocaman sarıldım. Çok sıktığım için öksürmeye başlasa da geri çekilmedim.
"tamam jeongguk öldürüceksin beni bak"
geri çekilip annemde kocaman öpücük verdim. Geri taehyung'un yanına gidip gözlerinin içine baktım. Babamlara çaktırmadan bana gülümseyip göz kırptı.
"efendim izininiz olursa 2 günlüğüne Jeongguk'u alabilir miyim?"
"2 gün mü. Neden?"
"Onu tatile çıkarmak istiyorum. İkimizde bu dönem boyunca biraz yoruldukta"
"peki çocuğuma iyi bak"
" iyi bakıcağımdan emin olabilirsiniz"
bana sırıtmasıyla gülüşüm soldu bianda. Annemin arkadan kırkırtılarını duysamda kafamı önüme eğip ellerimle oynamaya başladım. Sonrası hızlı gelişti. Hazır olan çantamı kapıp Taehyung ile tatil yapıcağımız eve gelmiştik. O kadar güzel bi yerdi ki burası bizim başlangıcımız olucaktı.
İkimizde burda bir bütün, bir beden haline gelecektik.
______
ŞİMDİ OKUDUĞUN
prince of darkness -taekook-
FanfictionKaranlıklar prensi, evine gelen bakıcının onun içinde ki ışığı ortaya çıkarıcağından habersizdi.