2. bölüm

706 69 5
                                    


Cici okumalar👉👈

____

Toplantı için gece-gündüz çalışan taehyung, sonunda günün gelmesiyle hazırlanıp şirket odasından çıktı.
Yüzünde düz ama sert bir ifade vardı. Şirkette ki bütün çalışanlarının ondan korktuğunu biliyordu fakat bu onun herkesten kendisini koruma şekliydi.

Taehyung 16 yaşından beri dedesinin yanında yaşıyordu. Babasını kaybettikten sonra her şeyini dedesine adadı. Dedesi onu el bebek gül bebek büyüttü. Fakat 5 sene sonra bir kaza sonucu dedesinin bacakları felç kaldı.

Taehyung ona elinden gelenin daha fazlasıyla bakmaya başladı. Ama dedesinin şirketi çok boşlandı. Dedesi Chunho taehyung'a, şirketin başına geçmesini ona bu konuda sonsuz güveninin olduğunu söyledi. Taehyung gene onun yüzüne bir şeyler olur korkusuyla ilk başta red etsede sonradan dedesi için bunu yapabiliceğini düşündü.

Şirkette çalışmaya başladı fakat bütün işleri tek başına kaldıramadığını düşündüğünden dedesine danışarak bir ortak alma kararı aldı. Dedesini hayal kırıklığına uğratmayacak ve taehyung'un en güvendiği kişi Yoongi'yi ortak olarak aldı.

Yoongi taehyung'un liseden beri tanıdığı yakın arkadaşıydı. Taehyung hayatına birisini almamakta kararlıydı, arkadaş olsun, sevgili olsun ama Yoongi onun hayatına zorla girdi. Taehyung ise yoongi'nin ona benzediğini belki oda geçmişte benimkine benzer şeyler yaşamıştır düşüncesiyle onunla yakın olmaya başladı.

Yoongi'yi şirkete aldıktan sonra kafa kafaya verip şirketin bütün işlerini halledip bir düzene soktular. Ama bu süre içerisinde taehyung dedesine bakamaz oldu. Bu yüzden ona güzel bakabilecek bir bakıcı aradı.
Bu zamana kadar 10'dan fazla bakıcı değiştirmişti. Çünkü hiçbirinin dedesine güzel bakamadığını düşünüyordu.

Toplantıya gitmeden daha 2 gün önce aldığı bakıcıyı yine kovmuştu. Çünkü dedesine bağırdığını ve  buraya bakıcılık yapmaya değil kendisini tavlamaya geldiğini duymuştu.

Toplantı odasına girdikten sonra ordakiler ile el sıkışıp baş selamı verdi. Taehyung yeni projesiyle ilgili konuşmaya başladıktan sonra herkes ona hayran gözlerle bakmaya başladı. İçlerinden biri

" iyi olucağını biliyordum ama bu kadar olucağını düşünmemiştim."

Taehyung mimiksiz bir şekilde iş ile ilgili bir cevap bekledi. Adam ilk başta anlamasa da  sonradan

" böyle bir projeye sponsor olmaktan gurur duyarız."

Taehyung zaten kabul ediceğini bildiğinden, bir tepki vermeden imzalanan kağıtlardan sonra el sıkışıp odasına geçti. 10 dakika sonra kapısı çaldı. Taehyung yorgunluktan arkaya yasladığı başını koltuktan kaldırdı.

"Gir"

İçeriye yoongi'nin sekreteri jimin-shi girmişti.

" Bay kim, müsait misiniz? Sizinle biraz konuşabilir miyim?"

Taehyung anlam verememişti onunla iş dışında ne konuşabilirdiki.

" Dinliyorum jimin-shi"

Jimin taehyung'un masasının önünde ayakta elleri önde bir şekilde konuşmaya başladı.

" Dedeniz için bakıcı arıyormuşsunuz sonsuz güvendiğim ve dedenize çok güzel bakıcağına inandığım bir arkadaşım var"

jimin taehyung'un onu bianda odasından kovmasından korktuğu için bir süre yüz ifadesini inceledi.

" Eğer kabul edersiniz yarın görüşme için buraya gelebilir"

dedi çekinerek. Taehyung jimin'i azda olsa tanıyordu ve ondan korktuğunu biliyordu. Buna rağmen cesaret edip buraya geldiyse gerçekten değer verdiği biri olduğunu düşündü. Ama yine de gelip kendisinin görmesi ve güvenmesi gerekiyordu. Bu yüzden kabul etti

"yarın öğlen 3 gibi gelsin ve görüşelim." Dedi karanlıklar prensi.

O çocuğun, içinde ki ışığı ortaya çıkarıcağını bilmeden.

____

Bu shopa öldüm bittim sıkıldıkça açıp bakıyorum ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu shopa öldüm bittim sıkıldıkça açıp bakıyorum ya
.....

prince of darkness -taekook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin