Cici okumalar👅
____
Jeongguk karşısındaki adamdan çekindiği için kafası aşağıda bir şekilde masanın önündeki koltukta oturuyordu.
Taehyung ise aslında gelecek kişinin bir kadın olucağını düşündüğünden ilk başta şaşırmıştı. Konuya hemen girmek adına
" Dedem felçli, çalıştığın süre boyunca ona çok iyi bakman gerekiyor. Ufak bir hatan olsun direk kovulursun."
Masanın üstünde sürükleyerek önüne bir dosya bıraktı.
" Burda yapıcağın işler, maaşın ve dikkat etmen gereken şeyler yazıyor. En arkadaki kağıtta sözleşmen, sağ altı imzalıyacaksın. "
Jeongguk Kafasını salladı yüzüne bakmadan. Tam imzalayacağı sırada gene konuştu.
" İki haftalık bir deneme süreci olacak. Bu süreçte seni iyice gözlemliyeceğim." Dedi.
Jeongguk dosyayı açıp içindekileri kontrol etti. Maaşı gördüğü zaman gözleri kocaman açıldı. Aylık 800.000 won alacaktı. Kafasını kaldırıp bay kim'e baktığı sırada onun kendisine baktığını fark etti ve yüz ifadesini düzeltip, en arka taraftaki kağıda imzayı attı.
Bay kim sadece sözleşmeyi alıp dosyayı tekrardan jeongguk'a bıraktı.
" Bu sende kalıcak."
Jeongguk sanki ağzı bantlanmış gibi konuşmadan kafasını salladı. Taehyung içinden karşısındaki çocuğun diğer insanlar gibi ondan korktuğunu düşündü. Ama çocuk ondan korktuğu için değil karşısındaki adamın çok yakışıklı olduğunu ve asla diğer insanlar gibi korkunç görünmediğini düşünüyordu.
" Peki ne zaman başlaya bilirim?"
Sesi o kadar masum çıkmıştı ki Taehyung bir süre duraksadı.
" Yarın başlaman gerekiyor, çünkü bir kaç günlüğüne şehir dışına çıkıyorum ve dedemin burda tek kalmasını istemiyorum. Hatta ben dönene kadar da onun yanında kalmanı istiyorum"
jeongguk kalıcağını düşünmemişti. Babasını buna asla ikna edemezdi. Bunu bir şekilde halletmeliydi çünkü bu işte 1 sene çalışsa babasının bütün borçlarını kapatabilirdi. Böylelikle babası yorulmayacak ve ailesine ilk defa bir katkısı olacaktı.
Bu düşünce jeongguk'un yüzünde gülümseme yarattı. Taehyung kafası aşağı eğik, gülümseyen çocuğa baktığı sıra jeongguk kafasını kaldırdı. Taehyung çocuğun gülüşüne odaklıydı. Çocuk hemen gülüşünü sildi ve konuşması gerektiği için
"bana güvenebilirsiniz, dedenize gerçekten çok iyi bakacağım, emin olun" dedi ve ayağı kalkıp masanın üstünden elini uzattı.
Taehyung ilk başta afallasa da, elini kaldırıp çocuğun sıcacık elleriyle buluşturdu.
"bunu zamanla öğreneceğim"
_____
HHRRRRRR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
prince of darkness -taekook-
FanficKaranlıklar prensi, evine gelen bakıcının onun içinde ki ışığı ortaya çıkarıcağından habersizdi.