Zieke villa

472 4 0
                                    

POV Robbie

Nu iedereen zijn spullen gepakt heeft kunnen we ze in de bus zetten en vertrekken. Weten jullie zeker dat jullie niks vergeten zijn? Vraagt papa Roelie. Ja heel zeker, zegt Linde. Ik heb ze suite zelfs twee keer gecheckt. Oké top, nou laten we dan maar gaan. Ik rijd wel, stel ik voor. Fijn, vind Raoul. Oké, dus als ik rijd wie zit dan waar? Ik kom wel naast je zodat ik kan navigeren, zegt Milo. Raoul en ik gaan dan wel achter jullie dan film ik mooi vanuit het midden van de bus, oppert Koen. Oké, dan gaan Linde en ik achter in de bus, zegt Matthy.

Na ongeveer drie uur rijden ben ik er wel klaar mee. We stoppen bij een tankstation zodat Milo kan rijden en mensen nog naar de wc kunnen. Ik ga even wat eten halen, zegt Raoul. Wie wil er wat? Doe mij maar een flesje ice tea, zeg ik. De rest heeft ook allemaal hun wensen aan.

Na nog een paar uur zijn we dan eindelijk in Italië. Omg wat een zieke villa, roept Koen luid. Hebben we allemaal een eigen kamer? Vraagt Milo aan mij. Ja als het goed is wel, op de site stond dat er 6 slaapkamers zijn. Als we nou allemaal even onze spullen uitpakkken dan kunnen we daarna een video opnemen. Is goed, roept Linde. Meeten we elkaar weer in de woonkamer dan. Ja over een half uur. Oké top. En iedereen gaat een kamer zoeken.

Liefde of vriendschap? - I Ft. De BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu