Gemixte reacties

310 4 0
                                    

POV Koen

Het word opeens heel stil. Ik laat mijn vork vallen. Iedereen kijkt naar mij. Waarschijnlijk denken ze dat er weer een hele uitbarsting komt van mijn kant. Omdat ik dat ook deed op vakantie. Nou leuk voor jullie, zegt Raoul. Ik eh... ik ga de bestanden even naar Anton sturen, zeg ik en ik loop snel weg. Ik hoor dat Milo snel naar de wc gaat.

POV Linde

Dit was niet de manier waarop ik het wilde vertellen maar ik ben blij dat dit eruit is. Zo te zien zijn Milo en Koen niet erg blij maar dat is hun probleem. Ik ben blij met Matthy en hij is hopelijk blij met mij. Gelukkig zijn Robbie en Raoul wel blij voor ons want Dat zeiden ze en ze liepen gelukkig niet weg.

Als ik alles heb opgeruimd met hulp van Matthy, Robbie en Koen meld Anton dat Milo en Koen naar huis zijn gegaan. Ik voel mij slecht hierdoor. Waarom kunnen ze nou nooit blij zijn voor ons. Als wij blij zijn dan is het toch prima. Beide hebben ze nooit gezegd dat ze gevoelens voor mij hadden. En nu opeens dit.

POV Milo

Ik haat dit zo erg. Waarom moeten ze nou een relatie nemen. Ik ben al jaren verliefd op Linde en nu doet Matthy opeens dit. Ik kan dit echt niet aan. Nu moet ik elke dag naar kantoor om aan te zien hoe zij staan te zoenen en gelukkig met elkaar zijn.

POV Koen

Het is niet dat ik boos ben. Ik vraag mij gewoon af hoe dit gaat werken in ons kanaal en bedrijf. Gaan ze het bekendmaken? En wat zullen de fans denken. Misschien vinden ze onze video's dan wel te soft worden. Straks vinden mensen ons kanaal niet meer leuk. Ik kan niet opeens ander werk gaan doen straks.

Liefde of vriendschap? - I Ft. De BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu