Pubquiz

491 5 0
                                    

POV Milo

Om weer een video te maken gaan we punquiz doen. Ik had die al voorbereid in Nederland, en de anderen weten er niks van. Oké mannen! Hé beetjes inclusiever graag, roept Linde. Oké mannen en vrouwen en iedereen die er nog meer kijkt. Ja dat is beter, lacht ze. We gaan een pubquiz doen. Woehoo ze juichen allemaal na het horen van dit idee. Regels: fout antwoord is shotje, en als iedereen het goed heeft neem ik een shotje. Oké top. Ik pakte de wodka, zegt Koen.

Na vier rondes is de stand: bovenaan Raoul en Matthy dan Linde en daarna Milo en Rob met een gedeelde plaats. En de laatste vraag. Ook de beslissende vraag voor 34 punten. Iedereen lacht. Wie werd laatste bij de poffertjes wegwedstrijd? Jullie krijgen tien seconden om het op jullie bordje te schrijven. En de tijd is om. Allemaal jullie bordje omdraaien. Ik zie Koen 3x, Raoul 1x en Rob 1x. En Koen heeft gewonnen. Het was inderdaad Rob wegens diskwalificatie. Iedereen behalve Milo neemt nog een shotje en dan sluiten we de video af.

Nou lekker. We hebben weer een goeie video, zegt Koen. Wat gaan we nu doen, vraagt Linde. Nog wat chillen of gaan we slapen? Ik denk dat het beter is als we gaan slapen aangezien we morgen ook weer moeten rijden en we wel heel bij ons huis in Italië willen komen, zeg ik. Iedereen stemt ermee in.

Liefde of vriendschap? - I Ft. De BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu