Opluchting

372 5 0
                                    

POV Raoul

Het is half zeven 's ochtends. Ik ben net wakker en voel mij heel beroerd. Ik heb de hele nacht op een stoel geslapen en ben nu gebroken. De andere jongens slapen nog als een dokter mij wenkt. Snel sta ik op en loop naar hem toe. Goedemorgen meneer, ik ben dokter Green. Ik en mijn team hebben Matthyas het Lam geopereerd. Is hij er erg aan toe? Vraag ik aan de dokter. Hij heeft wat gebroken ribben, een hersenschudding en wat kneuzingen op zijn lichaam maar hij is wakker en aanspreekbaar. Als jullie willen mag er iemand langsgaan maar echt 1 iemand. Meer is niet oké. Hij moet rust hebben. Oké, bedankt dokter.

Snel loop ik naar de rest en maak ze wakker. Jongens ik heb goed nieuws. Matthy is wakker en aanspreekbaar. Er mag 1 iemand op bezoek. De dokter zei dat hij een paar gebroken ribben had, een hersenschudding en een paar kneuzingen. Gelukkig leeft hij nog, merkt Koen op. Wie gaat er bij hem op bezoek. En nog erger wie gaat hem het nieuws over Linde vertellen? Raoul, ik vind dat jij met gaan, zegt Robbie. Ja, hij heeft jou ook gebeld voor het ongeluk. Jij weet het meest, zegt Koen. Milo ben jij het er mee eens, vraag ik. Jazeker. Ga maar maatje. We wachten hier wel op je.

Liefde of vriendschap? - I Ft. De BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu